Eikö nämä uutiset ikinä lopu ?

Seitsemän nuorta loukkaantui ulosajossa
Sunnuntai 11.10.2009 klo 21.03

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 23:54

en usko että loppuu. jos autot valmistettaisiin jostain patja/tyyny materiaalista ja kuplamuovista niin ainakin vähentyisivät nämä uustiset. tien varsille kaiteiksi voitaisiin laittaa myös patja/tyyny materiaalia pehmusteiksi ja sitten tietenkin kypärä pakko kaikille matkustajille

Lisätty: 12.10.2009 - 00:22

ja sitten vois olla teiden varsilla ja autoissa sellaisest laitteet jotka toimisivat bluetoothilla tai infrapunalla jotka rajoittaisivat nopeuden

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 00:02

varmaan ei lopu, nuoruus ja hulluus, vähenisivät edes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.10.2009 - 00:03

Eivät lopu niin kauan, kunnes opitaan ajamaan nopeusrajoitusten mukaan. Tässäkin onnettomuudessa poliisi epäilee olleen reilusti ylinopeutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:13

Eivät taida loppua, tuntuu vaan että lisääntyy koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:02

No nuorien kokeilunhalu tiedetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:16

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 03:33

onpahan vähemmän nuorisohuligaaneja tien päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 08:50

Taitavat lisääntyä vain, tien päällä ja muuallakin. On menossa jokin ihme hälläväliä- kausi ja eletään täysillä-buumi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 08:42

Ei valitettavasti. Liika nopeus, huonot renkaat, kokemattomuus ratissa - ne ovat asioita jotka eivät mene millään perille, ei edes kokemuksenkaan jälkeen.
Iltamyöhällä kun tulin siinä myräkässä kotiapäin, niin oli yksi auto lentänyt tieltä ulos tuolla viitostiellä. En ole vielä lukenut lehdistä miten siinä kävi. Toivottavasti ei huonosti.