uma
Kysytty: 14.07.2008 - 21:47

Mitä mieltä olet Suomen taloudesta tällähetkellä? Mikä meitä odottaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2008 - 18:39

Haisee pahasti 90-luvun katastrofilta. Hinnat nousee joka alalla ja ihmiset elävät luotolla. Palkat eivät tokikaan nouse samaa tahtia, joten kunhan ne luottolaskut erääntyvät maksettaviksi, soppa on valmis. Lama tulee, aivan satavarmasti! Sanokaa mun sanoneen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2008 - 23:24

Katastrofi, kuten ahonkin aikaan. Kokematon Katainen hukkaa kansallisomaisuutta ja
vaatimaton vanhanen peesaa. Voisko heistä päästä eroon, ettei tulisi niin suurta laskua kuin ahon aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 07:30

Mielestäni menee aika hyvin.Mutta hintoja ei enää saisi nostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 19:03

"onneksi" ollaan EU:ssa (niin kaikki hinnat laski ja meillä kaikilla on niin mukaavaa..) Itse asiassa palkat pohjalukemissa, jos jotain palkankorotuksia, niin vastaavasti hinnat nousee moninkertaisesti ja nämä edustajamme nostavat omia palkkojaan pari kertaa vuodessa noin 40-70%, onhan se ymmärrettävää kun heillä menee niin huonosti, ei on kun autoedut, ilmaiset ruuat, yms. sääliks käy, toista se on meillä duunareilla, menee niin paljon paremmin kuin heillä (rahaa ja voimavaroja, kun ei oo niitä omia avustajiakaan). Ei muuta kuin Urkki takas, niin johan rupee lyyti kirjottaan....SELKÄRANKAA tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 20:59

Meitä odottaa venäjän miehitys.