Kuinka usein käyt saunassa?

Minä olen kovin laiska saunomaan, käyn vain ehkä pari kertaa kuukaudessa.

Avainsanat: sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 21:29

Kyllä minä joka päivä käyn saunassa. Ilmeisesti kysyit kuinka monta kertaa lämmität saunan sauoaksesi. Me lämmitämme saunan kaksi kertaa viikossa, kesäisin useammin. Suomenkieli on vaikeata jos sen oiken kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 21:40

Mielestäni "käydä saunassa" tarkoittaa myös saunomista.
Minä saunon ainakin 2 kertaa VIIKOSSA.

Suomenkielen tulkinta on vaikeaa, kuten "pidetäänkö teillä mattoja" siihen voi vastata että kyllä ne pysyy pitämättäkin tai ei meillä ole ollenkaan mattoja lattialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:42

2-3 kertaa viikossa..käyn saunassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 22:22

Kolme kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 22:42

sama täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.10.2009 - 23:38

Kerran vuodessa. En tykkää saunomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:16

parin viikon välein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 00:29

periaatteessa kerta viikossa, kesäsin ehkä vähän useammin, reissutessa harvemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:28

Joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:29

Noin joka toinen päivä tai noin 3 kert. viikossa. Joskus joka pv. Olosuhteiden pakosta on käytävä saunassa, kun suihkua ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 05:44

Saunon pari kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 09:57

Käyn saunassa kaksi kertaa vuodessa; jouluna ja juhannuksena. Samalla vaihdan sitten kalsaritkin (identtisen kaksoisveljeni Homerin kanssa).
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 10:00

Yleensä 1 krt/ viikko, lauantaisin , joskus muulloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 10:41

Minä käyn saunassa nykyään kerran viikossa vanhemmillani. En omista ikävä kyllä omaa saunaa. Meillä olisi taloyhtiössä sauna ja vuorot, mutta jotenkin karsastan tälläisiä taloyhtiöiden saunoja... Silloin kun minulla oli edellisessä asunnossa oma sauna, lämmitin ja saunoin joka toinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 13:13

Kaksi kertaa viikossa meillä käydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:38

Kesällä mökillä ollessa joka päivä, nyt on kulunut varmaan yli kuukausi saunomisesta vaikka onhan tuo tuossa viiden metrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 16:02

Löylyssä, en koskaan. Minulle tulee huono olo, jos istuisin lauteilla. Saa sitä itsensä puhdistettua ilman kuumaa saunaakin.