Millaisia ajatuksia Naantalin tulipalo sinussa herätti?

Itse olen paljon miettinyt niitä äitejä, isiä,sisaruksia, isovanhempia ja ystäviä, joita tragedia on koskettanut. Kovasti surettaa, kun niin monen nuoren elämä päättyi, toivottavasti onnettomuudessa loukkaantuneet toipuvat ainakin fyysisesti ennalleen.

Avainsanat: tulipalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 21:05

painajaisia,
vaikka läheiset nuoret olivatkin kaukana Naantalista, osa varmasti just samanlaisissa kotibileissä, en tiedä miten tuollaisen uutisen omalla kohdallaan kestäisi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 21:14

Olisi luullut että bileissä olisi ollut vaikka kaksi selvää ihmistä, ei olisi tullut noin kauheata onnettomuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:44

Kyllä oli todella jäkyttävä onnettomuus..kyllä on monessa perheesä suuri suru..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 22:20

Ei sitä jaksa ymmärtää miksi näiden nuorten elämän piti päättyä noin kamalalla tavalla. Raskaita hetkiä moneessa perheessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 22:43

tottakai oon pahoillani mut sitä se alkoholi teettää.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.10.2009 - 23:35

Kauhea tapahtuma. Toivon, että omaiset selviävät järkytyksestä että jaksavat eteenpäin asian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:17

Jepp jepp, eihän sitä iloisella mielellä olla tuollaisista uutisista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:36

Tottakai tradekia aihetti surua omaisissa, mutta toinen minäni sanoi: Kyllä ne nuoret sietäisivät saada korvilleen ja kovasti: Polttaa nyt talo! Vaikka se olisi vahinko, minä huutaisin kun syötävä jos minun pennut ois olleet moisissa bileissä ja kotiarestia napsahtaisi ainakin 2 kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 06:29

Järkyttäväähän se on.En sitä ala sen enempää kommentoimaan tai yleensäkään ajattelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 12:27

Surua, liian monta nuorta elämää hävisi.

EN tiedä tapauksen taustoja;
mutta yleisesti ottaen kritisoin suomalaisia teinien vanhempia, monet ovat joko typeriä tai täysin naiiveja.
Esim . mainitsin ystävällisesti naapurille, että poika on huonossa seurassa ja nähty siellä missä porukka oli rikkoneet paikkoja ( siis tämä ei liity ko. tapaukseen) naapuri ärähti, ja sanoi että kyllä luottaa omiin lapsiinsa. hyvä niin jos välit kunnossa.

Mutta, hei haloo, lapsetko aina kertoo mitä ovat tehneet ja kenen kanssa? en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 13:17

Kyllä pahalta tuntui uutinen kun kuulin että on nuoria kuollut taas jälleen. on tapahtunut paljon onnetumuuksia pienellä ajalla missä on kuollut nuoria. Aika haikeeksi vetää mielen vaikka ei ole omia lapsia. Mutta olis siinä ollut vielä elämää paljon edessä elämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 21:13

Ihan kamalaa!

Tulipahan muistutus tästä elämän katoavuudesta! Kaikki voi hetkessä olla seis.
- kumpa sitä muistaisikin olla ja elää niin kuin tämä hetki/päivä olisi se viimeinen.

Turhat kitinät ja riidat pikku jutuista pois - hali ja hyvä sana aina kun erotaan (töihin - kouluun tms) ja se hyvän yön toivotus saate sanoin: "Olet minulle tärkeä" !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:36

Lähinnä ihmetystä kuinka notkeat ja reippaat nuoret eivät pääse pois matalasta omakotitalosta kun se alkaa palamaan. Kellokaan ei ollut lähelläkään edes puoltayötä. Vaikka palo leviäisi kuinka nopeasti tahansa luulisi että ulos keritään ja kaveria ei jätetä. Varmaan lisätietoa ja selvennystä asioiden kulkuun tulee ihan lähipäivinä. Esim. olivatko kaikki palaneet vaikka saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 16:25

Surullinen juttu.Ehkäpä lisätutkimukset paljastavat, mitä nämä lapset olivat nauttineet.