Jokos napsulaiset ovat vaihtaneet autoihinsa talvirenkaat?

Avainsanat: talvirenkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 21:06

En viitsi vaihtaa kun laitoin autoni ns. seisontavakuutukseen talven ajaksi. Jalkani toimii
hyvin joten kävelen koko talven, saa samalla liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 21:03

ei ole, eikä luultavasti vielä muutamaan viikkoon vaihdakkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:20

Pitää aamulla soittaa rengasliikkeeseen jossä ne on säilytykses että milloin olisi aikaa.On ennustettu tänne kaakkoon aika huonoa keliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:24

Muutaman rallin 70-luvulla ajaneena en jaksa syttyä ikuisiin juttuihin renkaanvaihdoista.
Olen tottunut ajamaan kelin mukaisilla pyörillä ja ne kaikki ovat omilla vanteillaan. Pyörien vaihto käy vielä vanhalta köntykseltäkin ilman numeron tekoa siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 22:06

En taida vaihtaa ollenkaan. Meidän ajot halvempi ajaa taksilla.Seisontavakuutukseen talven ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 22:15

Isäntä vaihtoi molempien autoon nastarenkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 22:43

ei vielä, kohta pitäisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:38

Vaihdoimme jo viime viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 10:42

ei , tarkaillaan tilannetta, ehkäpä piakkoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 11:15

Ei ole vielä alla talvirenkaat.. Tämän viikon aikana on tarkoitus heittää kesärenkaat talviteloille ja toiset luistimet alle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 13:18

Ei ole mieheni puhunut mitään rekaiden vaihdosta on ollut hänen hommaa tämä rekaiden vaihto autoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:26

Nyt täällä on lunta noin 10cm joten ilman niitä ei edes kannata lähteä tielle hölmöilemään.
Nastat laitettu alle 12.10.2009.