Oletteko ystävällistäsi mustasukkaisia...

...tai aviosiipasta. Miten se ilmenee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 21:27

En ole mustasukkainen enkä edes epäluuloinen
- joskus varmaan kannattaisi (?) tai sitten ei. En tiedä.
En osaa murehtia tuollaisia asioita juurikaan.

Kaipa sitä katselee tätä maailmaa jotenkin "vaaleanpunaisten silmälasien läpi" ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 16:35

jos olen niin hyvin, hyvin lievästi sitten,
ja se ilmenee lähinnä harmistumisena

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 17:29

Nuorempana olin niin älyttömän mustis ettei meinannut yhteiselosta tulla yhtään mitään. Sittemmin olen oppinut ettei toista voi omistaa. Ja sanotaan vielä että jos olisin edelleen, saisin jälleen olla sitä aamusta iltaan ihan jokaisena viikonpäivänä. Jos toinen on mennäkseen, niin menköön.

Lisätty: 11.10.2009 - 17:30

Ai niin tuo ystävä osuus: en minä heitäkään omista. Onhan minullakin muita ystäviä kuin he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 17:30

noo-o hiukan ehkä kultsistani, mutta sekin on niin niin pientä.. ei hän kylläkään ole antanut aihettakaan, jotta oisin mustis ...muista ihmisistä en ole mustasukkainen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.10.2009 - 17:34

Ehkä joskus ennen olin vähän, nykyisin ei tarvitse olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 18:30

En ole kenestäkään mustasukkainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 18:53

Elämäntoverista vähän mustis. Ystävistä en, kun ei niitä juuri ole tai ovat niin kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:39

No jos miehen ympärillä joku naisihminen kovin pörrää, saatan ollakin.Muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:46

Nuorena olin jonkin-verran..mutta en enään nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:19

joskus sataan ihan pikkasen, mutta ihan pikkasen siis vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 01:49

En normaalisti ole, mutta sekin piirre minusta löytyy. On se kumma että olen enemmän miespuolisista ystävistä jonkin verran mustasukkainen, mutten niinkään naispuolisista. Joskus voi kirpaista jos minut jätetään ulkopuolelle toisten riennoista, mutta silloin täytyy ajatella että jokaisella on oma elämä ja yksinkin on pystyttävä olemaan välillä. Vain aidot ystävät hakeutuvat lähellesi, se täytyy muistaa, jottei jää roikkumaan jonkun olkapään taakse aina.