Kysymykseni tai vastaus

Napsulaiset kyselivät eilen kun menemme ristiäisiin mikä tulee olemaan poikani ja hänen vaimonsa suloisentyttövauvan nimi. Emme muuten tienneet sitä kun tänään klo 14 kun pappi sen lausui ja kastoi tytön
nimeksi tuli Oona Maria. Tyttö voi hyvin ja on tosi suloinen. Näinkin iloisia uutisia voi lauantaina sattua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 21:04

Kaunis nimi. Onnea vielä kerran!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 21:03

onnea Oonalle ja ukille/papalle/vaarille vai mikä nyt sitten oletkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 21:16

Kyllä on ihan kaunis nimi..onnea..kun on pikku Oona.Maria...ne on niin suloisia vauvat..ja kyllä vanhemmatkin.lapsen lapset..vaikka ovat aikuisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 21:26

Onnittelut vaan ukille , meillä tuo nuorin pikkuihminen kävi tänään myös täällä ,ikää 10 kk, ja on kävellyt nyt 3 viikkoa, hakivat puiset perinnelelut täältä, pojalleni ne alunperin ostin ja tämä Jasmin on nyt 6 käyttäjä , olen aina takaisin ne pyytänyt kun isoksi ovat tulleet ja entrannut jos tarvetta on ollut, nyt oli mukava katsoa kun puisen ankan hänelle annoin jossa pyörät alla on ja keppi jolla työnnetään sitä ankkaa, hakkalelun, puupalikat , helmitaulun, hyrrän ja kaikki puisia, vanhanaikaisia, mutta minä olen monenlaisen leikin kannattaja, ja ovat ainakin niillä leikkineet, vaneriset palapelit häntä vielä odottaa ja itse tehty nukkekoti.Poikia varten meillä on puiset miekat ja kilvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.10.2009 - 22:11

Kaunis nimi. Onnea vielä kerran ja enkelin suojelusta pienen Oonan tielle.
PS. Minun pojantyttäreni toinen nimi on Maria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 23:26

Onnea perheenlisäykselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.10.2009 - 23:31

On vauvalla nätti nimi. Paljon onnea ukille ja kaikille perheeseen kuuluville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 08:33

Sylintäydeltä onnea ukille ja pienelle Oonalle. Tulkoon hänen elämästään mielenkiintoinen, hyvä elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 08:47

kiva nimi. onnnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 09:12

Lämpimät onnittelut ukille ja Oonalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 10:19

onnea pienokaiselle ja hänellä on kaunis nimi sama nimi on veljenitytöllä joka on jo 20 v....oikein paljon onnea myöskin ukille, vaarille vai miksi sinua kutsutaankin, me olemme ukki ja mummi .. on nuo lapsenlapset elämän kerma ... aina niitä ikävöi , mutta kyllä riemu on katossa , kun heitä näkee ja pienet kätöset halaavat , siinä niin herkistyy , et silmä kostuu... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 11:42

Onnea onnea :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:37

Nätin nimen pikkuinen tyttö sai. Onnea isovanhemmillekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:22

Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 20:56

Olipa sitten loistava nimivalinta!!!!:):):)

Onnea isälle - onnea isoisälle ja pienelle perheenlisälle! Ja tietysti koko perheelle! Pikku ihmiset on suloisia ja liian pian niin "isoja ja osaavaisia" (ainakin OMASTA mielestään)