synttärit tulossa, kun ei rivitanssia löydy Hesasta- seinäkiipeilyä? eli missä voi harrastaa yhden iltapäivän- 2x53v, 6x 20-25 v

Avainsanat: viihde liikunta synttärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.10.2009 - 20:44

omakaupunki.hs.fi/haku/Kiipe...sein%C3%A4

Katso löytyykö tästä linkistä sopivaa.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 20:47

Ja. ei kun menoks, hohtokeilaamaan, sopii nuorille ja varttuneemmillekin, osas sitten tai ei, niin silti kaikil on hauskaa...:D
www.hohtokeilaus.info/helsinki.html

Lähteet:
useamman vuoden kokemus ja ain ollu hilpeetä menoo, mielestäin Ruusulankadul on ollu hodokkaint

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:57

itse olen ollut kerran kokeilemassa sitäkin (ei puhuta menestyksestä), hyvä paikka siihen löytyy :

Kumpulan liikuntakeskus, Yliopistoliikunta

Väinö Auerin katu 11, Kumpula, Helsinki
Avoinna:
Arkisin 7.45 - 22.00
Lauantaisin 9.45 - 18.00
Sunnuntaisin 9.45 - 22.00

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 23:01

Oon jonin13 kans samaa mieltä et hohtokeilamaan. Ite piän musiikki painotteiset synttärit.En tiedä mite siun paikkakunnallas on,mut tääl ainaki hohtokeilailun aikan soi musiikki,mukavaa ja rentoa heitellä.Ei tuu ees kauhee hiki jos on useempi samal radal eikä kyl kamalan kallistakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 11:57

Miettikää ensin, mitä haluatte tehdä. Nykyään harrastuksia on pilvin pimein, netistäkin löytyy, kun vaan laitat harrastusnimikkeellä. Hieman kyllä vaatii etsimistä.
Mutta kannattaa varata harrastevuoro ajoissa, vaikka viikkoa tai paria aikaisemmin, jotta sinne varmasti pääsee juuri sinä päivänä.
Hohtokeilaus on yksi tosi kiva juttu. Käy monenikäisille ja siinä samalla voi seurustella porukan kanssa.

Lisätty: 11.10.2009 - 12:00

Myös kasvitieteellisessä puutarhassa käynti on aina elämys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 00:30

Mun piti myös ehdottaa anonyymille hohtokeilausta,tosi hauskaa hommaa kaikenikäiselle siis 20-65(mitä oli kyssärissä).Olen ollut mun tuttujen kanssa joukolla sekä urheilutalolla että Kampissa,mutta ehdottomasti hauskempaa oli u-talon vaatimattomammassa ja rennossa ilmapiirissä.Rocki soi ja väliajalla rokattiin,kun odoteltiin vuoroja,mutta Kampissa oli komean kolkkoa. Suosittelen suuresti!