Vauva putosi junan vessasta raiteille?

Nainen ja vauva selvisivät hengissä synnytyksestä intialaisessa junassa, vaikka pienokainen putosi vessasta raiteille.
www.verkkouutiset.fi/index.p...;Itemid=13

Lisätty: 10.10.2009 - 10:27

Voipi vanhempana kehua että aloitti junailijana elämäntaipaleensa!
Vieläpä ruuhkajunassa.

Avainsanat: sukelsi_radalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 18:31

Juu ja myöhemmin voi sanoa, että menin raiteiltani!

Kysyjän kommentti

so ist sano saksalainenkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.10.2009 - 09:34

Ei ole kauaa, kun vastaavanlainen tapaus sattui, sekin muistaakseni Intiassa. Huoletonta sakkia sanoisin. Miksi pitää lähteä junamatkalle synnytyksen lähestyessä. Onneksi lapsi pelastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 12:11

Onneksi olen saanut kaikki lapseni sairaalassa turvallisesti vaikka itse olenkin syntynyt "kotona".Sieltä kätilö myöhästyi pari tuntia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 14:43

No johan oli tappaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 16:11

No on se joillain tuo synnytys helppoa ja nopeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 16:33

sanonta että Intialaisia syntyy lisää kuin liukuhihnalta pitää ilmeisesti paikkansa (vai pitäisikö sanoa kuin junalla tois)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:23

Kauheita juttuja.Miten ihmeessä sitä on selvitty siitä tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 17:49

no just joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 19:12

Ruuhkasuomen kaupungeissakin on monia junalla tulleita, liekö samalla menetelmällä, joskus tuntuu siltä, että elämän alkutaipalleella on jo sattunut iso kolahdus päähän...sehän selittää kaiken !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 20:41

Jos tuo selvisi, niin kysymys kuuluu: Montakohan lasta on jäänyt raiteille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 11:45

Vauvoilla on heti syntymästään enkeli lähellä. Onko intialaisilla enkeliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:25

Hui! siinäpä vasta alku elämälle.