Pleikka 1

Onkos tuollaisella ensimmäisellä playstation 1 mallilla joskus 10 vuoden päästä mitään keräily arvoa?
Konsolin julkaisupäivästä on pian 15 vuotta ja ajattelin säästää vanhan playstation ykkösen jos se on joskus keräilyä. oon lukenu foorumeilta että nytten jo jotkut ostaa niitä keräily tarkoitukseen. Itelläni ollut pleikkari ykkönen jo 13 vuotta ja säästän sen ehkä?

Lisätty: 09.10.2009 - 22:54

fi.wikipedia.org/wiki/PlayStation

Avainsanat: psone retro playstation 1 keräily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

X
Vastattu: 09.10.2009 - 23:22

Noh... Nuita on valmistettu niin paljon suhteessa nykyisiin "keräilyharvinaisuuksiin" saralla joilla niilläkään ei paljoa arvoa ole, jotta sinuna myisin pleikkarin pois, jos joku siitä rahaa suostuu tarjoamaan. Vaikka sitten mainitsemillesi foorumisti pöntöille. :D

Jos pleikkarisi olisi paketissa niin se voitaisiin huolia piiitkän ajan kuluessa johonkin näytille, mutta koska noita on käsittääkseni valmistettu kymmeniä (ellei satoja?) miljoonia niin enpä menisi moista tekemään.

Itse myin playstation konsolini (1&2) 300-euron yhteishintaan huuto.netissä jo hyvissä ajoin, kun Playstation 3 konsolista ruvettiin huhuilemaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 23:48

Itselläni(perheelläni) on 2 eri versiota vanhoista pleikkareista ja toimivia ovat.Se on eri asia,että haluaako joku joskus,niiden massiiviseen tuotantomäärään nähden,sijoittaa markkansa tai euronsa niihin.
Eli on niillä varmasti keräilyarvoa vielä jonain päivänä.Ainankin niitä halajaville tahoille.