Napsulaisten vastauksista poimittuja sanoja / lauseita Olen näköjään liian lennokas .Mutta tämä on joka koulussa 50 luku leikitty leikki.

Riitääkö huumori ????

Tuulikki58 Mikä olis paras Miumaumikko tuonikäinen nainen vähäviisas meillä on ollut vuosikausia, on toiminut ja pysynyt kunnossa jo seitsemän vuotta Papiti Kerro edes, mitä se tekee, tai ei tee? Maarit3 Kaikki ne nykyään on hyviä, omiin tarpeisiin Pate T Kaikki on hyviksi testattu ciby on meilläkin ja hyvin toimii hyvin ei kova ääninenkään... Lettupino Meillä 5v sitten syttyi kissanainen On oikein hyvä ja kestävä. Ida Kaikki taitaa olla samalla viivalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 18:06

No joo. Tällä kertaa putosin viivalta. Ja niin taisit kyllä sinäkin...

Lisätty: 09.10.2009 - 18:15

Huvinsa kullakin, jos jo pesukoneen ostostakin saa noin pitkän jutun aikaiseksi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 16:43

Anteeksi, mutta nyt taisi mennä jotain ohi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 16:48

Ei jymmär....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 17:15

Älä muuta mieltäsi, vika on todellisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 09.10.2009 - 17:24

Eriskummallinen.. :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 18:04

Kyllä minä tuon ymmärsin, olit niistä astianpesukone kyssäristä , laatinut tämän sanaleikin, menetteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 18:45

Lettupino on aika tarkka ja idearikas, hän löytää aiheen vaikka mistä.
-Puolestaan minäkin olen jonkinlainen havannoitsija, kävin alkuviikosta hautuumaalla ja
kirjoitin siitä kirjoituksen Iltalehteen, kas kummaa, aihe kiinnosti valtavasti. Voitte löytää
kirjoitukset vaikka Googlen avulla nimellä: Päivä hautuumaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 18:56

Tarinahan siitä syntyi. Mistäs keksitkin kasata nuo lauseet tuollaiseen järjestykseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:55

häh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 00:18

This is humour B-)!Voisit itse selittää ja suomeksi jutun juuret...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 09:11

Ei voi taas pienet kananaivot käsittää . . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:33

no siinähän oli selkeesti poimittuja sanoja. mikäs siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 08:55

Jaa... mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:34

tuolla metodillahan voisi kehitellä oikein varsinaisen stoorin, tarttis olla aikaa ja mielikuvitusta