Nyt sit tiskikone meni rikki.Mikä olis paras merkki? Pitäs mennä tänään katsomaan kaupasta uutta. Vastatkaa pian tähän et kerkiän

katsomaan teidän ehotuksia siihen ostoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 14:15

-Luulisi että tuonikäinen nainen osaisi pestä tiskinsä jo tiskiharjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 14:17

meillä on ollut vuosikausia Siemens, en tiedä alkuunkaan onko paras, mutta hyvin on toiminut ja pysynyt kunnossa jo seitsemän vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:26

Miksei sitä voisi korjata?
Kerro edes, mitä se tekee, tai ei tee?
Itselläni oli Cylinda ja olin hyvin tyytyväinen. Laiskuuttani hain Siemensin, kun tuli vika, enkä löytänyt varaosaa (käytettyä, ilmaiseksi tai melkein).
Vaihdan sen takaisin, kun saan osan. Cylinda pesi paremmin.
Ehkä tämä Siemens käyttää vähemmän vettä, mutta mieluummin maksan vähän enemmän vedestä, jos saan puhtaita astioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:28

Kaikki ne nykyään on hyviä, omiin tarpeisiin sopiva sen pitää olla, esim. minä haluan että kone on tilava sisältä, ei mitään turhia ritilöitä, eikä niitä suihkuja ahtauttamassa sisätilaa, ne koneet mitataan eritavalla ja jotkut on tosi hankalia käytössä, elektrohelios meillä on , ovat kestäneet n. 10 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:32

Kaikki on hyviksi testattu ja havaittu,hintapolitiikka ratkaisee,varmaan.Mulla on ollut monen monta vuotta Electrolux,samoin pyykkikone eli vannon siihen merkkiin,mutta jokaisella omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:42

Electrolux on meilläkin ja hyvin toimii hyvin ei kova ääninenkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 14:44

Meillä 5v sitten syttyi astanpesukone tuleen. Onneksi olimme kotona kun liekit löivä kattoon asti. Onneksi VPK : n koulutuksestani oli apua. Vaikka tulikin polisit, palokunta ja ampulanssi kun savu tulvi ikkunoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:04

Kylla luulen vielakin Cylindan olevan ykkonen talla sektorilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 15:14

Electrolux on minusta ihan hyvä merkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 15:20

Minulla on Aino- merkkinen tiskiharja. On oikein hyvä ja kestävä. Eikä maksa paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 15:31

Kaikki merkit taitaa olla samalla viivalla. Takuu aika vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 17:43

Jos nyt satuin ehtimään... kato ne korit ja niiden asennot ja asetukset, millaisia laseja käytät ja mitä sillä yläritsillä peset mukien ja lasien lisäksi. Ovat aikas erilaisia. Nimim. pettynyt pesijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 18:12

Asutko Stockmannin lähellä? Nythän on Hullut päivät vielä huomennakin. Onkohan siellä tiskikonetta? Olen itse ostanut sieltä edullisesti esim. jääkaappi-pakastimen, pesukoneen ja kuivausrungon, Whirlpool-merkkiset. Hyvin ovat toimineet.