Mihin ammattiin laulun Rosvo-Roope lopulta päätyi? Ja oletko käyttänyt/ milloin viimeksi ko. ammattin liittyen palveluksia?

Ja onko niitä lähellä missä asut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 10:04

lossivahdiksihan se Roope päätyi
nöyrtyi lesken eessä,
( ja siihen katkes uraputki)

viimeksi taisi ola pari kesää sitten Nauvossa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 10:15

Skåldön lossi on tässä kaupungissa.
fi.wikipedia.org/wiki/Lossi
Viikinkikylään mennessä täytyy Lövön lossilla matkustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 10:26

Lossivahdiksi päätyi. Vaan arveluhan se taisi olla. Kyllä vain olen käyttänyt. Viimeksi viime lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 10:40

föri on turuus ja saaristo lenkillä niitä oli useita , kun viimekesänä ajeltiin saaristolaistien lenkki ... olikin kiva reissu .. suosittelen ... menkää ihmeessä, mutta ei kiirreellä olkaa ainakin yksi yö siellä reissussa ...pyärälläkin se käy ja ne pääsevätkin aina ekana lossiin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 11:43

En ole nähnytkään losseja moneen vuoteen, kun täälläkin on joka paikkaan silta rakennettu, missä ennen oli lossi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:46

Eikö se ollut merirosvo siis tämä Rosvo-Roope.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:22

Roopesta tuli lossivahti. Ahvenanmaalla on lossia käytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:35

Lossivahti. Kesällä Tall Ships Racen aikana tuli mentyä förillä Turun ja Åbon väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:08

Hirteen hän sen tie päättyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 15:18

lossivahdiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:53

Sama vastaus kuin Eme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 16:52

Ensin lossivahdiksi, mutta joutui myös naimisiin, jossa sitten hirtettiin. Voi Roope-parkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 16:53

Tänään tuli kuljettua föril ja kipparikin tais olla ihan selvinpäin......;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 20:09

Taisi olla lossivahdiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 01:58

On siitä jo vuosia kun olen menny lossilla jostain yli. Tiedän kyllä paikkoja missä niitä on.