Eikös elämä ole elämistä varten? Ja pitäisi nauttia joka päivästä mitä saamme elää..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 01:03

Totta puhut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 09.10.2009 - 00:46

Näinhän se menee, mutta harvallapa moinen toteutuu. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 01:10

kyllä pitäisi olla mutta ei vaan meinaa tuota elämänohjetta koskaan muistaa kun täällä tepastelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 01:45

joskus on vähän vaikeaa löytää sitä positiivista päivästä, mutta kyllä se yleensä sieltä löytyy kun muistaa etsiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 01:52

Ei elämä ole yhtä ruusuilla tanssimista. Useimmiten se on raadantaa ja sen päälle väsyttää. Siinä kun akka sitten alkaa naputtamaan, niin kenelläkään ei takuulla ole hauskaa.
Monen pitäisi miettiä etukäteen mitä toiselta voi pyytää. Mua esmes on aivan turha rukoilla vaateostoksille jne. Silti joskus kinutaan. Kun jostakin asiasta kinutaan parisataa kertaa niin se alkaa pikkuhiljaa nyppimään. Sitten ei oikein huvita alkaa millekään.
Mistä minä tiedän mikä sua nyppii, mutta arvaan jotain tälläistä. Äänensävystäsi kuulee selvästi, että suunnittelet "uutta elämää". Sekään ei järin miestä innosta. Kyllä mies nämä jutut huomaa vaikka ei puhu. Meillä näistä on toistaiseksi puhuttu ja lujaa. Niin myös menee, kun kumpikaan ei ole rättiväsynyt. Aika harvoin siis, mutta kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 05:12

tätä mietelausetta minä toteutan avoimin mielin joka päivä

Lisätty: 09.10.2009 - 05:15

tänään lähden tutustumaan uuteen uimarantaa ,matkaa noin 20km,,google earthillä minä etsin noita uusia rantoja

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 06:05

Kärsi, kärsi kirkaimman kruunun saat, höpisi mummot ennen sotien perästä!
Mikä sulle tuosta elosta on juhlaa tehnyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 06:31

jokainen hetki on arvokasta ja ainut kertaista , minulle riittää jos saan olla edes tällä terveydellä päivästä toiseen ja annan suuren arvon elämälle , mutta jos joskus on päiviä, kipuja ym.. niin aatelen , et huominen on parempi ja niin se yleensä onkin...joten nautitaan elämästä hetki kerrallaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 07:07

Kyllä ja pienistäkin asioista voi olla onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 07:25

noin kai se on.. mut ei sitä kuitenkaan saa elää just niinkun haluis, esim. en kyllä haluisi olla täällä suomessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.10.2009 - 08:11

Näin on. Niinhän joku viisas on sanonutkin: elä tätä päivääsi kuin se olisi viimeisesi.
On tartuttava rohkeasti eteen tuleviin asioihin ja uteliaana käydä ainakin tutustumassa niihin. Ettei sitten myöhemmin jää kaihertamaan: miksen minä silloin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 08:28

Pitäisihän elämää elää täysillä ja nauttia kaikesta. Ja tahtoisinkin olla sellainen. Välillä olenkin... mutta välillä se tuppaa unohtumaan ja vaan pyörii ympyrää. Heh. Ei pitäisi aina sanoa ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 08:39

Totta mooses, mutta aina ei kuitenkaan voi elää niin kuin haluaisi. Jokaisesta päivästä kuitenkin löytyy aina jotain hyvää ja nautitaan siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2009 - 11:15

Minä olen tehnyt vaatimattomasta elämästäni itselleni täydellisen. Nautin hyvin pienistä asioista, eikä mielestäni mikään ole arvotonta. Ei edes inhoamani vesisade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 12:50

JOo olet aivan oikeassa.Kun sen vaan aina muista päivä voi pian olla viimeinenkin ,kun ei voi ennalta sitä tietää. Jo syntymä hetkellä on määrätty ihmisen tie. Milloin se päättyy. Et mitä sitä joka päivälle keksis että siitä sais hirmu mukavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 15:01

Tottakai saa nauttia jos vain kykenee!
Tuulikkikin läksi vielä ostamaan uutta tiskikonetta, kun arveli vielä kauan tarvitsevansa. =)
Minä taidan painua takaisin hommiin nautiskelmaan käsieni tuotoksista.
Mukavaa ja nautinnollista loppupäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 16:58

Nyt päättyi kuukauden työputki, ja pääsin taas eläkkeelle ! Viikonloppuna hoitelen äitini kanssa hänen asioitaan Heinolassa ja Helsingissä, ja sitten viikolla tyttärenpoikaani Mikkelissä monta päivää. On se vaan eläkeläisen elämä helppoa, vai ? Onneksi olen terve, ja pystyn vielä auttamaan läheisiäni. Siitä sitä saa suurimma tyydytyksen elämäänsä, olettekos huomanneet. Jokainen pystyy auttamaan toista jossakin asiassa, vaikkapa vain kuuntelemalla. Siitä syntyy elämän tarkoitus, jos sitä aikoo etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 22:15

Elämä on lahja ja onneksi olen myös liikuntakykyinen.
Tänään kun pidin ovea auki vanhukselle ja kuulin -kiitos- joka tuli aivan sydämestä, huomasin kuinka pienestä loppujen lopuksi moni ilahtuu pitkäksikin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 15:56

näinhän se on, jos et nauti nyt, niin nauttimatta jää