Veikko Hursti oli huonompiosaisten puolella, hänenlaisiaan lisää?

Lisätty: 15.10.2009 - 10:42

fi.wikipedia.org/wiki/Veikko_Hursti

Lisätty: 15.10.2009 - 10:42

Laitoin tarkoituksella tuon lisäyksen hänestä tuohon. Mutta monelle meistä hän oli tuttu henkilö ja tiesimme hänen teoistaan. Kiitos kaikille vastanneille.

Avainsanat: huonompiosainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 23:24

Hän oli itse kokenut sen huono-osaisen kohtalon, joten kun sai noustua sieltä alhon suosta niin päätti auttaa kohtalotovereita. Kyllä heitä varmasti tarvitaan, mutta onko siitä loppupeleissä mitään hyötyä. Alkoholistit ovat niin itseänsä täynnä, että mikään muu ei merkitse kuin viina. Käyvät kyllä ilmaiset ruoat syömässä jouluna, mutta mitään eivät itse yritä elinolojensa parantamiseksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pyyteetöntä työtä hän teki tietäen mitä elämä on pahimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 02:15

Poika jatkaa perinnettä enkä usko että kaikki kävijät ovat holisteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 07:35

Veikon poika Heikki Hursti jatkaa todellakin perinnettä, niinkuin Timppa tuossa toteaa.Ja onhan niitä muitakin instansseja, jotka ovat mukana vähäosaisten avustustoiminnassa.Apu menee varmasti tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:59

veikolle syvä kunnian niiaus ja pään kumarrus, hän tekee hyvää ja pyyteetöntä työtä... jaksamisia hänelle oikien kovasti ... ja hänen avustajilleen myöskin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 11:01

No Veikko ei enää jaksa mitään, mutta esimerkillään on toivottavasti innoittanut muita jatkamaan työtään:

(Veikko Stefanus Hursti (25. marraskuuta 1924 Helsinki – 10. toukokuuta 2005 Helsinki) oli kuuluisa kodittomien, alkoholistien ja huono-osaisten auttaja. Työstään yhteiskunnan vähäosaisten hyväksi hän sai sosiaalineuvoksen arvonimen.)