Mikä saa sinut raivon partaalle?

Avainsanat: raivo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 02:01

Toisten ihmisten arvostelu, tekojen vähättely ja pelkkä hyminä. Itsekehu.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Samasta minäkin raivostun, tosin mielessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 22:58

kun soneran mokkula lakkaa hetkeksi toimimasta juuri silloin kun pelaan netti pokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 23:20

Puhelimessa häiriköinti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 23:55

Nykyajan ihmisten välinpitämättömyys ja ahneus....=(.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:02

ihan mikä tahansa jos oon huonolla päällä.. ihan oikeasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:40

väärä tai epäoikeudenmukaiseksi kokemani syytös

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:13

Rasismi, ahdasmielisyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 02:25

Yleensä asiat eivät selviä raivoamalla.Sanon Kuin Juice että jos ymmärrätte minut väärin ,niin ymmärttekää sitten todellä väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 06:14

Valehtelu ja selän takana pelaaminen. Lehtienmyyjät puhelimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:04

huijarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 09:05

rosmot, rattijuopot ja muut filunkia tekevät, mutta ihan itseäni ottaa todella päähän krr... ihmiset jotka ovat aina myöhässä , se raivostuttaa niin paljon , et ole siinä sit hymyssä suin , kun on sovittu jokin aika , et nähdään ja sit tullaan tuntikin myöhäs ja väitetään et en ole luvaut kuin noin ... aikaa , et mua ottaa nuo immeiset niin pattiin.. niitäkin on valitettavasti ystäväpiirissäni joitakin... välillä jopa funtsaan sanovani ystävyyteni irti , ku n en todellakaan voi sietää sitä odottamista , kun toiset aina ja joka kerta ovat myöhässä ....itse olen taas päin vastainen enenmin hieman aikaisemmin, kuin myöhässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:06

Liika möly ja hässäkkä sekä epä siisteys. Pultsarit joskus kaduilla ottaa todella päähän tekis mieli irvistää ja tosiaan raivota niille. Ja kaikki huono käyhtös ottaa päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:21

Toisinaan oikani, joka tuntuu unohtavan ihan kaiken ja ihan kaikki. Pitää laskea takaperin kymmenestä alaspäin ja tehdä kaikki muutkin tamput, etten ala rähjäämään hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 14:06

Sana VAALIRAHOITUS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 15:10

Ei mikään erityisesti, except:
No, mutta tota että silleen niinku tavallaan tota ollaan sanovinaan tuota noin niinku tavallaan jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 21:33

Pyöräillessä usein harmittaa autoilijoiden välinpitämättömyys polkijaa kohtaan. Myös polkupyörää pitää väistää ja antaa sen mennä ensin tasa-arvoisissa risteyksissä mikäli liikennesäännöt niin sanoo. Jos pyöräilijät noudattaisivat orjallisesti liikennesääntöjä saisi joka päivä kuopata muutaman, kyllä se on pyöräilijä joka väistää vaikka velvollisuus olisi autoilijalla - ikävä kyllä.