Söin homeista leipää,nälissäni,mitä mulle tapahtuu?

Laiskuuttani en ole mennyt syysmyrskyiseen kauppareissulle,nyt pakko syödä homeista leivänkannikkaa.
Mun isoisoäiti vainaasta kerrottiin tarinaa,jolla oli kotkan näko ja kuinka home parantaa näkökykyä,mutta siitä on jo kauan aikaa ja home nykyään toisensorttista.Soittakaa mulle poliisi,kuolemansyyntutkija yms. jollei minust kuulu mitään tänäiltana...

Lisätty: 07.10.2009 - 15:24

Jep jep VV,toistaiseksi,pitänee vetästä myrskyvaatetus niskaan ja kaupoille,ainaskin leipää,sen kanssa voi sitten nauttia hanhenmaksaa ym.<Terveisiä Ranskasta B-)

Avainsanat: ei jokapäiväistä toimintaa mikä vaikutus? homeinen leipä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 18:54

Olisit tehnyt siitä leipäressua paistinpannulla. Kuumenna öljy pannulla. Voit halutessasi puristaa valkosipulia öljyn sekaan, sekä suolaa ja maitoa makusi mukaan. Lisää leipäpalaset ja paista rapeiksi. Paahdetut palaset sopivat mm. naposteltavaksi sellaisenaan, juusto- ja sipulikeittojen koristeeksi.

Mutta älä huoli. Pääasia, että nälkä lähti. Ei homeiseen leipään vielä kuole.....ehkä?

Kysyjän kommentti

Mainiota OPOY,olen minäkin pentuna syönyt leipäressua,mutsi pisti lautasen pohjalle ruisleivän palasia(kuivia) ja keitti päälle maitoa,komeuden kruunas voisilmä.Nyt ei kannata kysyä asiasta Napsulaisilta,ME tiedämme ja olemme kokeneet leipäressun.Tosin en ole lähes vuosisataan syönyt sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 15:11

todennäköisesti nälkä lähti, tuskinpa siitä mitään muita seurauksia on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 15:28

Onhan noita homeisia ruokia tullut joskus syötyä. Leipää, hilloja enkä ole vielä kuollut. Ei siitä mitään sen kummempaa tule, jos et nyt jokapäiväiseksi tavaksi sitä ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 15:52

Saatathan sinä lievää vatsanpuristelua saada, mutta kun wc:n lähellä niin kyllä siitä eroon pääset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 16:09

Minulla on sinulle huonoja uutisia:
Voit ehkä jonain päivänä kuolla.
(en tiedä vaikuttiko homeinen leipä...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 16:14

vanhakansa kertoo , et hometta , kun syö saa hyvän lauluäänen , jot ei muuta kuin jotlaamaan .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:10

Ole huoleti..ei hengenvaaraa..syödäänhän sitä homejuusojakin...ja on tosi hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:22

Aika usein huomaan syöväni homeista leipää ja muutakin vanhaa kun tapaturmassa meni haju-ja makuaisti vaan mitään haittaa ei ole ollut ja nykyaika taitaa olla liian steriiliä...Enemmän olisin huolissani lisä-ja säilöntäaineista kun siivutettu paahtoleipäkin säilyy KUUKAUSIA menemättä miksikään!Olen testannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:09

Kyllä nyt on ollut tiukka paikka. Seuraavala kerralla paista vaikka pannulla jotain pikaleipäsiä, ettei homeisia tarvitse alkaa syödä. Pidemmän päälle homeinen ruoka aiheuttaa maksavaurioita ja saattaa aiheuttaa syöpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:07

homehdut

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:19

tuskinpa mittään yhdestä kerrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 23:01

ei sulle kuinkaan käy....lepo vaan....mut syö tuoretta seuraavan kerran!!