Kuinka suuren osan "Napsuttelusta" teet työpaikalla/työaikana? Toiset työnantajat ovat nykyään melko tiukkoina näissä asioissa.

Omani tulee 100 % omalta koneelta, omana aikanani.

Avainsanat: napsuttelu työaikana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 14:26

Kotona omalla ajalla ja rahalla.Aika ymmärrettävää työnantajalta kieltää FB ym,irc-roikkumiset sekä tietty Napsu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 13:51

Vain kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:02

Työnantajan laskuun ja työaikana tietenkin. Käyn myös parturissa työaikana, koska tukkani kasvaa myös työaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:07

Ainoastaan kotona ja ikiomalla kannettavalla läppärilläni. Työaikana ei ole mitenkään mahdollista sillä liikun koko ajan asiakkaan luota toisen luo, ajan autoa yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:11

Teen mitä haluan, milloin haluan. Työnantaja nuolee * saadakseen minut pysymään talossa. Lopareita en ole vielä tähän päivään mennessä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 14:31

Minä napsuttelen koko ajan työajalla, mutta olenkin itseni pomo enkä ainakaan vielä ole itselleni ärähdellyt tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:44

missä milloinkin, mutta aina 100% omalla ajalla , eikä minulla olekkaan , kuin vain omaa aikaa , joskus kylläkin olen itselleni vihainen , kun pitäis saada jotain aikaisiksi ja roikun täällä koneella , mutta sanon vain itselleni , et ny se kone kines ja hommiin ...vaikeaahan se on olla erossa tästä läppäristä ja napsusta ym sivustoilta... mut välil on ihan pakko pakottaa itseni irti ...jotta tulee edes jotain tehtetyä , edes pientä järkevääkin tässä välillä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:49

Joskus harvoi, kuten nyt, napsuttelen hetken töissä. yleensä vain kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 14:50

Vaikka minun pitää olla työkkärin tavoitettavissa koko ajan, niin eivät ole vielä napsuttelua älynneet kieltää. Käytän siis konettani mihin haluan kello 08.00 - 16.00 ja sen jälkeenkin tottakai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:57

Kotona ja töissäkin välillä.
En käy tupakalla , niinkuin monet täällä meidän työpaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 16:27

En minä töissä napsuttele, vaikka mahdollisuus siihen onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:27

sekä että.Suurimmaksi osaksi kuitenkin kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 20:15

Vain vapaa-ajallahan minäkin, siksi on tuo sijoituskin viime aikoina pudonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 20:24

Vain vapaa-ajalla. Olisi väärin työnantajaa kohtaan napsutella työajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:02

Ei ole mahdollista tehdä työaikana..se on vapaa ajan hommia..olla napsussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:12

Mikäli olen töissä ja aikaa jää, niin saatan napsutella, muuten aina omalla tai jonkun toisen koneella, miten m illoinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:20

ei työtä niin aina kotosalla napsuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 09:16

Ei ole mennyt ainoatakaan värssyä työnantajan piikkiin.
Sama kannettava käytössä jo vuodesta 1999 alkaen...