Eikö kaikkia eduskunna puheita kirjatakkaan muistiin ? ... "Virtasen käyttämiä sanoja ei kirjattu pöytäkirjaan, sillä ne olivat sopimattomia"

Veltto törttöili eduskunnassa

www.iltalehti.fi/uutiset/200...5_uu.shtml

Avainsanat: eduskunta puheenvuorot kirjaus veltto virtanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 14:29

Heillä tuntuu olevan samanlainen ylläpito kuin meillä täällä Napsussakin. Sopimattomat kysymykset tai vastaukset jä'tetään julkaisematta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 13:39

ei näköjään sitten tai jos ne laittoi tälläiset merkit #"#¤**#"#"#*****¤&#"#&**** ... noin niin sitten on kirjattu jotain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:50

Täältä saat eilisen keskustelun pöytäkirjaan kirjatut tapahtumat ja puheet.

Täysistunnon pöytäkirja PTK 87/2009 vp
87. TIISTAINA 6. LOKAKUUTA 2009 kello 14.05

www.eduskunta.fi/faktatmp/ut...09_p.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:51

kaikk on muistiss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 14:40

Ettekö tiedä, että siellä on Suomen sivistynyt kerma. Jos joku erehtyy puhumaan sopimattomia, niin ei suinkaan niitä voi ylös kirjata. Nehän jäisivät jälkipolville luettavaksi, ja siitäkös kohu syntyisi. Eihän meidän nuoret osaa sopimattomia puhua. Syytettäisiin vielä eduskuntaa väärän opin levittämisestä.
; -)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:04

Ei taideta sopimattomia kirjata..sopivat vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:30

joutui tai joutui puhemies Niinistön puhutteluun. Hävetköön koko äijä, kuka sitäkin
mahtaa äänestää.