Eilen oli kaunis päivä tällä.Mutta tänään on kova myrsky.ONKO TEILLÄ MYRSKYINEN ILMA TÄNÄÄN?

Avainsanat: tänään myrsky ulkona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 10:53

joo nyt aamulla, mut sen pitäis mennä ohi iltapääivällä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 10:38

On meillä. Sataa ja tuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:38

Onpa hyvinkin, tuuli on kova ja satelee jotain veden ja rännän välimuotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:03

kyllä käy sen päivänen myräkkä , et paremmast välii, nyt olen tyytyväinen , kun en ole laivalla , siellä ois iskenyt meritauti varmaankin päälensä , sen vert tuo myräkkä paattiakin ois heilutellut .... jot koti soffa paras paikka nyt tällä ilmalla ja puikot heilumassa , eipä täs muuta tarvitakkaa tähän myräkkään... takkaan valkiaa , jos siltä tuntuu tulee tunnelmaakin , mutta nyt just täällä on niin ihanan lämmintä ....et ei myrräkkä haittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:14

Kyllä on tosi hyvä myräkkä ollut yöstä asti, eilen oli ihana aurinkoinen ilma ja haravoin pihan siistiksi, ei se siltä nyt näytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:33

Myrskyä ja sadetta piisaa.Nyt alkaa rauhoittumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:43

On aikamoinen keli tosiaan, myrskyyää ja tuulee ja vettä tulee, välillä räntää. Kävin juuri lenkillä niin olisi pitänyt olla kiviä taskussa ettei tuuli niin olisi riepotellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:54

vettä tulee ja tuuleekin reippaasti 20 m/s, olen todella tyytyväinen että järjestelin enakkoon päivän hommat niin ettei ole minnekkään lähtemisen pakkoa

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...1&map=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:55

Ei tämä myrsky viitsinyt vaivautua näin pohjoiseen, Meillä paistaa aurinko ja yrittää sulattaa kuuraa ruohikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 12:00

Myrsky on täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:53

Loistava syyssää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:07

SATAA JA TUULEE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:23

Täällä suunnalla oli koko aamupäivän mahdoton ilma. Kova tuuli, melkein myrsky. Sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 16:34

Meillä (keskusta Hki)myös aivan haisunäädän kusmyrskyn keskus,koko aamupäivä plus ip.Kauppaan varustauduin tosi myrskyvaatetuksin,mutta sillä välin oli ilmestynyt aurinko ja taivaskin sinistynyt:kovin vaihtelevaista tämä Suomen kesä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:28

Kyllä todellakin kuten myös sateinen.Taisi olla tänä kesänä ensimmäonen kerta kun sääennustus osui oikeaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:21

kyllä oli kova myrsky täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:19

Keskiviikkona oli kova tuuli täällä seinäjoellakin. Sitten ke-to välisenä yönä tuli vettä todella kovaa, kuulosti ihan kuin olisi satanut rakeita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 09:12

Tänää perjantaina syksyn kylmin aamu klo 09 vielä -1.0,
mutta pilvetön taivas takaa lämpimän päivän...