Tehtäisiinkö Suomesta maailman suurin, tai ainakin väkirikkain maa?

Se olisi melko helppo homma. Ensin otetaan tänne kaikki maailman nälkää näkevät, niitä on nyt olemassa jo yli 1 miljardi. Sitten kaikki muualla asuvat, tänne haluavat "Suomen sukuiset kansat" ja kaikki jotenkin kärsivät, vainotut ja sairaat (ja kaikkien niiden suku), niitä on varmasti maailmassa yli 0,5 miljardia.
Näin pääsemme helposti yli 1,5 miljardiin, kun Kiinassa on vain 1,3 miljardia.
Väestötiheyskin olisi Suomessa vielä vähän alle 5 000 henkeä / km² , kun väestötiheys on jo nyt esim. Monacon valtiossa 16 548 / km².

Avainsanat: suomi maailma maahanmuuttopolitiikka väestö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 09:36

Voi olla että tehdään johan tällä alkaa olla asiat mullin mallin.Kaikille ei töitä ole jotka sitä haluavat otetaan pakolaisia niile myös asunnot järjestyy ja kaikki muut palvelut. Mutta mitenkä on suomalaissten omat asiat hoidetaanko niitä ollenkaan niin hyvin.Lääkäreitä ei tahdo saada kun tarvitaan.Neuvola palvelut supistetaan ja muut sosiaaliset avut.Niin että suomi minne se on menossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 09:50

oisiskos parempi yhdistää koko maapallo yhdeks maaks , kaik vaa samaa sumppuun.. rikkaat köyhtyis , ja köyhät sit vois jollain muotoo tulla juttuu ... sodat lopetettas ja kansakunta asukkoot mis huvittaa, eteläs ei niin välii edes asumuksist , ku siel tarkenis muutenkii ... no pohjolas vois olla harvemmin asutust , ku tääl o nää ilmat vähä niin ja näin....minä en kyl täält muutais mihkään, mut miltähän se ajatus tuntuis , mahdottomalta vastaan.. no pääs taas mielikuvitus pääs vauhtiin... vähän takkuilen kuiteski.. eikä niin älykkäästikkään... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:05

Cibyllä oli hyvä ehdotus, kannatetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 10:38

Hyvää vauhtia Suomesta on jo tulossakin sellainen. Joka puolelta maailmaa tänne otetaan porukkaa sossun elätettäviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:14

Mutta hyvä toverini Matvei. Etkö muista mitä veli venäläinen meille jo aikoinaan opetti? Tässä muistutus, jos olet sen unohtanut. Itselläni se on kirjoitettuna seinäikoniini, että totuus ei unohtuisi.

Onko kommunismin rakentaminen tiedettä?
- Ei. Jos se olisi tiedettä, sitä olisi kokeiltu ensin eläimillä.

Neuvostovallan seitsemän ihmettä:

1. Työttömyyttä ei ole, mutta kukaan ei tee töitä.
2. Kukaan ei tee töitä, mutta viisivuotissuunnitelmat toteutuvat.
3. Viisivuotissuunnitelmat toteutuvat, mutta kaupoissa ei ole mitään ostettavaa.
4. Kaupoissa ei ole mitään ostettavaa, mutta kaikkialla jonotetaan.
5. Kaikkialla jonotetaan, mutta kohta alkavat kukoistuksen ajat.
6. Kukoistuksen aikojen alkamisen kynnyksellä olemme silti tyytymättömiä.
7. Kaikki ovat tyytymättömiä, mutta silti äänestetään nykyjohdon puolesta.

- Vanja, Vanja! Kerro minulle, mitä on sosialistinen suunnitelmatalous?
- No miten minä sen sinulle nyt selittäisin, vaimokulta. No, otetaan esimerkki: oletetaan sinun ehdottavan minulle, että tekisimme SEN tänään kahteen kertaan. Minä puolestani ehdotan sinulle kolmea kertaa, vaikka me molemmat erittäin hyvin tiedämme, että yksikin kerta tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia...

Lähteet:
Lähde: Suomalais-Neuvostoliiton elinopinsanasto ( Vladimir Iljitš Lenin , Takaisin Venäjälle 1917 )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 11:58

Tällä menolla se on sitä hyvinkin pian, vaikka ei tehtäis mitään. Kaikki jotka tänne pyrkii, niin valtiovalta toivottaa avosylin vastaanotetuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 12:51

ei aina pidä mennä siitä missä aita on matalin ja helpoimmalla pääsee,
tehdään se (tai ainakin yritetään) perinteisellä 'luomu' menetelmällä,
eihän se ikinä onnistu, mutta yrittäminen on hauskaa, etten sanoisi antoisaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:15

Arvaas mitä? Ei tehdä, jos minulta kysytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:32

Onneksi selitit,muuten olisin ymmärtänyt väärin tuon kysymyksen.Ei sitten tehdäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 19:41

Tässä ei itse voi ottaa kansoittamistalkoihin osaa enää henkilökohtaisesti,mutta jos alkais adoptoida lapsosia elikkä ikärajoja ja lakia väljennettäis,niin että kaikki sais adoptoida niin monta penikkaa kuin haluais.Äkkiäkös tänne saatais lisää populaatiota ja väkiluku nousis.
Tiesittekä napsut,että Hgin Vuosaari on Smen Monaco,kauhean montaa eri kansallisuutta eikä kukaan maksa veroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:21

ok, käy miulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 10:34

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5250145281
Hyvässä alussa ollaan?