Kerro vitsi. Ei tarvitse välttämättä naurattaa.

Miksi Laihialla isäntä kävelee pellolla ja puhuu politiikkaa, koska hän puhuu paskaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 21:12

Miksi Turku on Suomen afrikkalaisvaikutteisin kaupunki?

-kun turkulaisella on makeannälkä, hän valittaa "nami bia"
-ja kun turkulaisella on jano hän sanoo "an gola".....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 21:35

Turkulainen osti uudet kengät, mutta pani ne heti kotiin päästyään kaappiin. - Mikset sinä käytä uusia kenkiä? miehen vaimo ihmetteli. - Olkoon nyt jonkin aikaa kaapissa, turkulainen tuumi. Myyjä sanoi, että ne puristavat pari ensimmäistä viikkoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:39

Jatketaanpa laihialais vitsillä.

- Laihialainen pudotti euron heinäpaaliin, jonka hevonen söi. Sinä päivänä naapurit näkivät hänen istuvan satulassa takaperin.

( Ja vastaus tuohon siun vitsiisi: mies lannoittaa peltoaan. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 21:41

Tohtori kysyi Oskarilta:
- Kärsittekö te eroottisista fantasioista?
Oskari tuijotti hölmistyneenä tohtoria:
- Että kärsinkö minä...

Lähteet:
www.apu.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:42

Lapsuudenkotini lähellä oli iso mäki, joten hevosreellä alasmennessä piti jotenkin jarruttaa. Laitoimme mäkeen heiniä ja olkia. Siskoni tuumi, että siksi siis vauhti hidastuu kun hevonen pysähtyy syömään niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 00:55

Mustalaispoika toiselle: Siulha tukka hyväs kunnos on ja komiast kiiltää
mil sie sitä hoijat? -Mie sivelen munalla. -No kuin sie nin notkhia olet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:58

Kirkossa pappi kulki kirkon käytävää viitta hulmuten,Pikku poika huusi kirkon penkistä katsokaa vittu Batman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:45

Muut ottivat taksin, John Lennon.

Hahaha.

Ja sitten vielä entisen luokanvalvojani vakiovitsi:
Mikä on saapasjalkakissan vastakohta?
Eipäsjalkakissa!

Jostain kumman syystä kukaan ei jaksanut koskaan nauraa tuolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:13

Tilannekomiikkaa duunista(tapahtui eilen)kundit aukasivat nippusiteitä yhden telineen ympäriltä ja eräs vetäs terävällä veitsellä haavan käteensä,jolloin työparini(nainen)kauhistuneena kysyi:"Jokos sä vedit käteen?" ja kaveri vastas välittömästi ja kovaa:"JOO!"
Kyllä me naurettiin...se oli tilannekomiikkaa.