Tuletko äkäiseksi nälissäsi

Siis mitä on sinulla varattuna jääkaappi / pakastin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 13:17

kyllä tulen jos ei ruokaa ole heti saatavaksi syötäväksi pöytään. pakastimesta löytyy kalaa,kanaa,lihapyörkyköitä,kasviksia ja juureksia ynnä muuta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:17

kyllä tulen, nälkä on sellainen asia joista todellakin voin tulla hyvin kärttyiseksi, edes tupakan puute ei aiheuta sellaista kärttyisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:18

Tulen valitettavasti, oikein nälkäisenä syön vaikka lähimmän apinan jos voimat ei riitä antiloopin hakuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 13:19

En tule. Maltan aina sen verran odottaa, että jotain saan kehitettyä valmiiksi. Pakastimesta löytyy jauhelihaa, suikalelihaa, makkaroita, pizzaa, kalaa. En nyt muista muuta, enkä viitsi mennä kaivelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 14:44

Varmaan niin kävisi jos kovin pitkään joutuisi olemaan ilman ruokaa. Ruokavarantoa löytyy paitsi jääkaapista kotona myös ravintoloista. Verensokerin lasku aiheuttaa kiukustumista luulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 15:26

Ikävä kyllä ! Sanonta, hyvä ruoka, parempi mieli, pitää paikkansa miun kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 15:36

no kotona ei ole pelkoakaan että nälästä äkääntyisi, ollaan vähän sellaista 'hamsteri'-porukkaa, eli kaapeista löytyy

liikekannalla ollessa joskus ruokavälit venähtävät tarpeettoman pitkiksi, silloin kieltämättä pinna lyhenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 15:42

En minä niinkään mutta minun masuni tulee hyvin, hyvin vihaiseksi. On siis aina oltava jääkaapissa jotain millä lepyyttää. Kalaa ja lihaa ym. löytyy pakkasesta. Tekeekö kysyjä jotain taloustutkimusta. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:34

sanoisin vähän toisinpäin, kun tulen äkäiseksi niin minulle tulee suden nälkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:47

Äkäiseksi tulen ja
väsyttää kun sokeritasapaino heittelee. Aina löytyy hedelmää, vihannesta,leipää,leikkeleitä,jogurttia,kalj..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:42

kyllä tulen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:36

Tulen äkäiseksi. Yleensä näin tapahtuu vain töissä, kun ei ehdi syömään silloin kuin oikeesti pitäisi. Voi kanssaihmisparkoja!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 22:14

En edes silloin. Elimistölläni on ns. paastovalmius, eli nälkä menee jonkin ajan kuluttua ohi, ja sitten voin jatkaa pitäönkin ajan ilman ruokailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:54

Todellakin tulen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:38

Mun on pakko huolehtia aina välipaloista ym.joten kaapissa myös valmiutta.Ainoa kerta,kun en ole äkäinen nälissäni,on aamulla,kun herään nälkäisenä kuin susi,silloin on eka ajatus saada syötävää.