lemppari ilotulite? sinun mielestäsi

mun lemppari on viaporin pamaus tässä on video aika huono(siis video)
www.youtube.com/watch?v=Q_h51Gndr2g

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 15:47

Inhoan sydämeni pohjasta kaikkia ilotulitteita. Meillä on ollut vuosikausia aina koira, ja nämä uudenvuoden seudut ovat olleet yhtä helvettiä. En ymmärrä, miksi pannaan taivaan tuuliin ihan tyhjänpäiväistä, sitten valitetaan, kun ei ole rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 11:19

Ei ole minulla lemppareita ilotulitteita. Kaksi kertaa elämässäni olen itse ostanut niitä. Ihan sama mitä tuonne taivaalle räiskii. Ei se ole kuin sen hetken ilo, jos nyt on sitäkään. Voisi nekin rahat säästää parempaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 12:01

En oikein tunnista enkä ole edes koskaan ostanut. Meillä on tuossa 700 metrin päässä joka uusivuosi mahtava ilotulitus jonka kyläläiset ponsoroivat. Se on niin kuuluisa ja mahtava, että ihmisiä tulee kauempaakin sitä katsomaan. Itse katselen yläkerran ikkunasta. Yleensä ilta kuudesta aina aamuyön tunneille taivas säkenöi toineen toistaan komeammista tulitteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 12:11

Sain Suomen armeijassa ilotulitteista tarpeekseni. Tuli senverran valojuovia seurattua ja kevyellä singolla panssarin romuja reietyyä ettei tarvitse itse rahojaan niihin tuhlata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 12:29

Maailman kallein ilotulitus
www.videot.org/maailman-kall...litus.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:21

Ne isot ja roomalaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:27

Isot tähtisade raketit ne on tois hienoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:58

Ei mikään.
Lapsena tais olla tykinlaukaus mutta niiden myynti on ollut kielletty jo vuosia.
Varsinkin kaupunkien olisi syytä miettiä olisiko sillekin summalle parempaa käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:49

Mun mielestä,ne pitäis lailla kieltää varsinkin kaupungeissa ja asutuskeskuksissa(häiriöt ja kustannukset).Mun japanilainen ystävä toisinaan lähettää upeita kuvia heidän ilotulituksistaan,meidän tuikut on kalpeita kopoita siitä riemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 19:31

lapsena en koskaan, yhden kerran olen aikuisena osallistunut tuohon vuodenvaihteen ilotulitteluun, täpärästi säästyttiin vahingoilta eikä siinä mitään 'lempparia' tullut