Huomenta. Onko teilläpäin kylmä? Liukasta? mittari näytti vain -1.5C , auton lasit tiukassa jäässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 08:13

Huomenta sinullekin. Nukuin ruhtinaallisesti ja herätessä vasta kahdeksan aikoihin oli mittarissa +2. Kylmä tuuli käy ulkona. Kun menin ulos tuoksui ihan lumisateelta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 08:28

kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 08:46

Aurinko paistaa ja sen myötä myös lämpötila varmasti kohoaa aamun parista plusasteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 08:47

Sää meilläpäin just nyt.
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 08:49

Täällä Turussa on 3,5 astetta lämmintä, ei pahasti tuule ja hieno aurinkoinen päivä näyttää tulevan. Tänään menen vähän noita puiden lehtiä keräämään ja rumia sieniä nurmikolta pois keräämään, mistä niitä oikein tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:15

vähän viileätä on ,aurinko on pilvessä,onneksi ei sada,lämpöä on +30

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:22

meri ja kaupunki lämmittävät, plusalla pysyttiin edelleen

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:33

Kello olikin jo melkein 9.00, kun heräsin ja mittari näytti + 2, aurinko paistaa ja tuulee vähän. Oli tarkoitus lenkkeillä ennen iltavuoroa, mutta nyt meni söheltämiseksi koko aamu. Mie kun tykkään herätä aikaisin, mut tänä aamuna se oli ensin liian aikaisin ja sit menikin jo pitkäksi.

Lisätty: 06.10.2009 - 10:47

Siis huomenta ja päivää. Kylmää on, mutta ei sentää auton lasit jäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:22

kylmä on, hurrr. Teki mieli vaan jäädä peiton alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:02

Räntää sataa mutta ei oikein voi puhua kylmästä kun ollaan kuitenkin plussan puolella.