Käyttekö vielä fyysisesti pankissa? Vai hoituuko kaikki netin kautta.

Avainsanat: pankki raha laskut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 19:08

kyl se tää netti on nykyisin , eipäs silti meidän pankki on turussa jotta matkaa tulee 40 km.. on hyvä , et on tämä netti...ja saa hoitaa kotoaan niitä pankki juttuja ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 19:10

Taitaa ollaa useampi vuosi, kun oikeesti kävin pankissa. Netin kautta hoidan laskut ja muut asiat. Kolikkomaatille, joka on pankin eteisessa tyhjään kolikkokipon. Tyhjääminen tapahtuu yleensä iltasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2009 - 19:12

Netin kauttaa hoidan kaikki mitkä vain voi hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:36

Molempia käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:37

Netinkautta hoidan pankkiasiat mutta tallelokerolla vieraiu täytyy tehdä fyysisesti, toki on muitakin asioita jotka eivät hoidu puhelimen tai netin välityksellä.Netti on pääasiallinen toimintaväline ollut jo vuosia.Käteistä rahaa en juurikaan käytä sillä nykyiset kortit toimivat lähestulkoon missä vaan jopa rajojemme ilkopuolellakin.

Lähteet:
Kätevää hoitaa asiat siellä missä liikkuukin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:53

ehkä kerran vuodessa tulee asiaa tiskille ja pari kertaa lokerolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:58

Ei täällä pankissa käydä muutenkuin joulunaikaan joulukahvilla /tortulla tai glögillä.
-Tämä on edistyksellinen pieni kylä Pohjois-Karjalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 05.10.2009 - 20:02

Avainlukuja tulee haettua pankista silloin tällöin ja rahaa pistettyä tilille. Muuten teen kaiken netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 20:28

En ole aikoihin käynyt pankissa. Netissä hoituu kaikki ja avainluvutkin tulee postissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 20:50

Jaa.a koskas olen viimeksi pankissa käynyt, varmaan 2 vuotta sitten.
Kaikki hoituu niin helposti netissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 23:20

En ole käynyt pankissani ainakaan kymmeneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 23:53

sillon ku pitää viedä rahaa tilille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 07:22

Minä kerran kuukaudessa käyn pankissa, maksan siivoojan laskun silloin, haluan että siinä on kunnon leima , eikä haalistu maksutosite, enkä tiliotteitani halua verottajalle lähettää, lasku on maksettuani sen kotitalousvähennys kelpoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:26

Pankkiin jonottamaan menen ainoastaan, jos ei jotain asiaa pysty netissä hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:25

netin kautta hoituu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:13

Ainoastaan valuutan vaihto, muuten pärjätään kotikoneella, automaatilla ja visalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:59

Kaikki hoituu netissä,pankit ovat hoitaneet asiansa niin.