Olin Launataina Nokian Eedenissä rentoutumassa eli kylpylässä. Milloin te olette viimeksi käyneet kylpylässä?

Avainsanat: kylpylä reissu lauantaina oliko teillä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 22:59

Sammakko oli lauantaina myös Edenissä klo 12-14, ja klo13 keinuin aalloilla, olitko sinäkin silloin siellä.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo on oltu sit samaan aikaan siellä aalloilla,mutta kun en sinua tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 14:50

En milloinkaan ole käynyt, enkä mene. Kerran sain uimahallista niin pahan ihottuman, että saavat minun puolestani kylpylät olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:06

siuntiossa olin muutamia viikoja ja pärnyssä viikon....siitä jo hieman aikaa niin ja naantalinkylpylässä sekä caribian turussa ....näissä kahdessa vain ollut kylpylä osastoilla ja ruokailemmassa , en siis ollut yötä, kun ovat niin liki kotipaikka kuntaamme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:14

Vuosi sitten Katinkullassa, käytin enimmäkseen muita kuin kylpyläpalveluja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:17

Asuin Runnin kylpylässä 3 viikkoa nyt syyskuussa kun oli työ keikka.Kolmena iltana salilla ja joka ilta saunassa ja allas osastolla,joten kylpylä elämää tarpeeksi vähäksi aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:18

Viimeksi ei koskaan eli kylpylä on ihan vieras paikka minulle. En oikein ymmärrä kylpylän ideaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2009 - 16:25

Viimesyksynä olin Rauhalahdessa likkakaverini kanssa. Pienoinen pettymys oli koko paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 17:45

on siitä varmaan jo ainakin viitisen vuotta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:53

Ikaalisissa yleensä Iskelmäparaatin aikoihin. Uimaosastoja emme käytä, mutta keilailu sopii mainiosti. Lapinniemen kylpylä Tampereella tarjoaa hyvää hierontaa. Lahjakortilla kävimme. Parit synttärit olemme myös viettäneet sekä Ikaalisissa että Lapinniemessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 22:29

kokematon ihanuus, ainakin toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 23:56

kesäkuun alussa katinkullassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:29

En ole ikinä käynyt kylpylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:50

Vuosi sitten katinkullassa. Paikka oli ihana, mutta kyllä pari pv riitti hyvinkin vedessä lillumiseen, mielummin lilluttelen kotirannassa tai lomamatkalla meren rannalla =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:42

Joulun ja uuden vuoden välissä viikko Ikaalisten kylpylässä 2008, siis vajaa vuosi sitten ja alkuvuodesta 2009 Laukaan Peurungan kylpylässä 2 päivää.
Ikaalinen on paras paikka suomessa vaikka on muitakin loistavia kylpylöitä.