Mitä haluaisit juuri tällä hetkellä?

Älä välitä kategoriasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 14:48

Ohhoh, olenpas minä tyytyväinen, kun en juuri nyt halua mitään.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuollaiseen olotilaan kun pääsisikin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 13:53

ruokaa, hitommoinen nälkä, täytyy varmaan ryhtyä toimenpiteisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:54

haluaisin hieman energiaa , jotenkin nyt just ihan plääh olo.. ja ruokaa pitäs jaksaa laittaa , sekä lähteä jumpalle , mut kun on ihan rätti olo ... taitaa olla vaan laiskianen sisälläni , no jumppa kyllä piristää....et eiköhän se käymään lähtö täst pikkuhiljaa ala käynnistyyn...nyt halusin viinirypäleitä ja niitä just pesin, jotta välipalaa nautiskeleen ja tietty iltapäivä kahvit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:03

Minä haluaisin tällä hetkellä juttu seuraa kun on niin hirveen yksinäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 14:15

Haluaisin matkustaa kreikkaan, juuri tällä hetkellä.
Rahatilanne vaan pistää vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:24

Eihän sitä nyt näin"perhepalstalla"voi kertoa....;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:26

Kököttää sohvalla viltin alla ja lukea vaikka Croucho Marxin elämänkertaa :-)

Lisätty: 05.10.2009 - 14:27

Voi hitsi Eme, sama juttu!!!!!!! Mitenkäs en tuota hoksannut sanoa ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:17

Lopettaa sateen ja tuulen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:30

No, minäkin haluaisin lämpimään. Sain juuri entiseltä työkaverila kuvan kännykkääni, missä hän
uiskentelee Kosin saarella lämpimässä merivedessä. VOIH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:12

Nukkumaan... mut huomenna ruotsinkoe... pitää.... lukeeeeewh.......... Zzz... Zzz...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:37

Vaikkapa, että olisi kesäloma & Juhannusaatto, ja lämmin ilma & kesä viel edessäpän:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 18:07

Jonkun ihanan ihmisen kainaloon.
Mutta eipä ole sellaisia ihania ihmisiä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 20:03

Näkkileipää ja sen päälle lohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 22:31

nyt saunan jälkeen maistuis kylmä olut,
kukaan vaan ei ole näköjään käynyt kaupassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 23:58

lopettaa opiskelun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:39

haluaisin juuri nyt löytää sellaisen naisen joka tiskais,pesis pyykit, ripustais pyykit narulle, laittais ruokaa, hakisi ruuat kaupasta, imuroisi ja pesisi lattiat yms . heh ei taida löytyy mulle sellasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:47

Noin 50 neliöö suuren lämpimän arkarteluhuoneen jossa mahtuisi puuhailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:05

Kahvia alkoi juuri mieli tekemään..ei muuta kun kahvit porisemaan..