Miten hyödynnät sateisen päivän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 17:45

kirjoittelen ja askartelen kortteja. Sadesäällä on aikaa kaivaa kalligrafiavälineet esiin, sitten siinä hurahtaakin jo 3-4 tuntia huomaamatta!

Kysyjän kommentti

Kiitos, osaat unohtaa arkiset asiat ja keskityt mukaviin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 13:47

Kotona löytyy sisällä tekemistä vaikka millä mitalla. Voi järjestellä kaappeja, siivoilla kirjahyllyjä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:52

saa rauhassa lueskella kun ei komenneta pihaa siivoamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:56

nyt just en oikke mitenkään, kuin kahvittelua , mutta sukkapuikot heiluu aina välillä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:05

No nyt on muutama tunti mennyt tässä koneella kun en tänne paljoa päässyt koko viikon loppuna. Meinas tulla ikävä jo napsua ja napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 14:15

Lueskelen, katson elokuvia, pelailen korttia, pyydän kaverin kylään tai menen kaverille jutustelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:20

Kuljen työmatkat pyörällä jotta saan kastua kaksi kertaa päivässä :-) Okei, hyödystä en tiedä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 14:44

Laiskottelemalla ja tekemällä sellaisia töitä, joita ei muulloin viitsi tehdä. Kaappien järjestelyä, jääkaapin sisältöä setviessa. Joskus sieltä löytyy nahistunut hedelmä, tai tillinippu on päässyt kuivumaan. Samalla tulee sitten pyyhittyäkin sitä puhtaaksi. Minulle ei ole oikein selvinnyt vielä, että miksi jääkaappi likaantuu, vaikka tavarat ovat pakkauksissaan tai ruoat astioissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:32

Mankelointi ja silitys kuuluu sadepäivään, mutta mieli tekee peiton alle kirjan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:13

nukun piirrän tai olen koneella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 18:08

Koulunkäynnillä.
Aina ja iankaikkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:31

Tekemällä vähemmän miellyttäviä kotiaskareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:49

Nyt sataa räntää mutta lähden kolmen vartin päästä kaupunkiin joko bussilla tai polkupyörällä.
Hyödynnän sen käymällä kauppakeskukseksen synttäreillä ja jossain lasten tapahtumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:44

Silitin pyykkiä ja ohjeistin miestäni ihan tavallisiin kotitöihin.