ensiksi oli lintuinfulenssa ja nyt sikainfulenssa, mikä infulenssa tulee seuraavaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.10.2009 - 01:24

Jos suuruusjärjestystä miettii niin senhän pitää olla possua isompi. Nautaflunssa voisi olla sopiva, siinä on vain se huono puoli että siitä voi tulla yksipuolinen. Entäs sitten pässi-influenssa? Tosin se saattaisi olla vieläkin itsepäisempi taltuttaa. Hevosinfluenssa vaatii hevoskuurin lääkkeitä, ei siis sekään. Ainoa käyttökelpoinen olisi hämähäkki-influenssa. Lähtee ainakin äkkiä karkuun kun sitä hieman hätyyttää. Ja meistä useimmat nousee pöydälle karkuun sellaisen nähdessään, niin se voi toimia ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä. Ei tarvitse niitä rokotteita piikitellä niin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 01:50

Miltäs kuulostaisi kameliflunssa. Kaksikyttyräinen vielä, ettei taatusti kukaan pääsisi liian helpolla. Ja vaatisi vielä tuplarokotuksenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 06:18

aasilentsu eli aasiflunsa ja sen tietää siittä, et yskä muistuttaa aasin karjuntaa, joka kuuluu jopa 5 km päähän...heh hieman vois suomen kamaralla olla aikas moista meteliä...jos tuollainen lentsu vois tulla meillekkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 08:02

Niin, hullunlehmäntauti, myyräkuume ja jänisrutto ovat jo poissuljettu, oisko kissalenssun vuoro?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 09:40

Kissakuume.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 11:18

Jänis rutto Ai niin sehän on jo podettu. Onkos Lehmä lentsu ollut jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 11:22

kyllä kaikesta voiton veisi kunnon Hippo-flunssa, siinä varmasti räkä roiskuis (ja kait vähän muukin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 12:06

Se on toi uusi jo iskenyt täällä meillä päin...nimittäin kultakuume. Tarttuu Lapin lumoavasta luonnosta.

Lähteet:
koettu asia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:22

Hevosflunssa. Joskus onkin sanottu jos on oikein kova yskä että tuo on jokin "hevosyskä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:07

Jos tulee lehmäflunssa jossa myös korkea kuume ja mieletön maidon halu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 14:16

kissainfluenssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 18:09

Mursuinfluenssa :)