Oletko tyytyväinen Suomen maahanmuuttopolitiikkaan?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1737421
Julistaudunko rasisistiksi tällä linkillä? Enhä minä kerro, miten pitäisi äänestää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2009 - 23:42

Oikeasti en oikein pidä siitä. Mitä siitä jos he pienemmällä palkalla tekeekin töitä, mutta suurimmalla sosiaaliturvalla he täällä asustavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 04.10.2009 - 23:48

Et julistaudu rasistiksi etkä kerro miten tulisi äänestää. =)
Mielestäni maahanmuuttopolitiikassa on todella puutteita -Ja paljon...

Maahanmuuttajat harrastavat enemmän rikollisuutta suhteessa suomalaisiin. Muummoassa raiskauksista joka viides on maahanmuuttajan tekemä ja ryöstöistä 8%. Kun otetaan huomioon, että maahanmuuttajia on Suomen väestöstä n. 1/20 osa jokin on todella huonosti.

Vika ei ole kuitenkaan ainoastaan maahanmuuttajissa vaan myös Suomessa. Olen itse seurustellut ihanaisen maahanmuuttaja likan kanssa joka kertoi monia, järkkyjäkin tarinoita "kotouttamisohjelmasta"..

Ps. Äänestäkää Perussuomalaisia! He ovat lojaaleja Suomen kansalle eikä kuseta sitä. Vaalirahasotkuista yms. puhumattakaan..
www.youtube.com/watch?v=ICG4qXh8kys
www.perussuomalaiset.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2009 - 23:51

Olen tai en, niin en sille kumminkaan mitään mahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 00:05

No en tuosta politiikasta niin paljon tiedä sanana ja käsitteenä,mutta en ole tyytyväinen näihin maahanmuuttajiin ja heidän tapoihinsa.Jotain tarvitsisi tehdä tämän asian suhteen,mutta eihän tässä mikään tietenkään auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 01:10

Maahanmuuttajat, tervetuloa Suomeen ja kaikki on hyvin. Mistä kaikille töitä?.... No, onneksi avustuksia riittää muutajille, ne ei lopu koskaan. Älä ruoki lamaa. Vihreä de hönakana istuu hallituksessa ja palmikoi lillukanvarsia. Ärripurrit eivät taida löytää edes puheenjohtajalle jatkajaa ja puolue saa kohta ohjautua autopilotilla. Sehän ei olisi huonoa ollenkaan, sillä niin ennalta arvattavaa on heidän politiikkansa viimeisen vuoden ollut. En oikein ymmärrä, että istutaan hallituksessa ja uhotaan lehdissä ja töllössä toista. Lopussa kuitenkin painetaan ”vihreää” nappia. Perussuomalaisetkin joutuvat ilman Soinia vaaleihin ja vaikea on uskoa läpimurtoon. Yksi nimi tulee mieleen, mutta jaksaako veltto enää nousta barrikaadeille. Ketähän äänestäisin? Autopiloottia???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 04:46

Kappale kysyjän linkistä, mikä oli sinänsä asiallinen:
"Meillä on hurskaasti kuviteltu, että maahanmuuttajat tulevat hoitamaan vanhuksia, tekemään muita pienipalkkaisia töitä ja palvelemaan kulutusyhteiskuntaa itse pahemmin kuluttelematta."

Minua muuten ei "mutiaiset" hoitele, vaikka alan lukeutuakin vanhuksekseksi vai oliko se "vanhurskas".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 07:22

Jotain on pielessä ja enemmän menee pikku hiljaa jos vaan maahanmuuttajia otetaan lisää. Kulttuurierot joidenkin kanssa ovat niin suuret etteivät sopeudu tänne koskaan. Joutilaisuus ja vetelehtiminen johtaa rikollisuuteen. Jos olisin päättäjä niin yhtään ainutta .....en sano ketä...ei enää päästettäisi tulemaan Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 09:42

Maahanmuuttopolitiikasta pitäisi ehdottomasti keskustella. Nykyinen politiikka ei kaikkia miellytä, politiikot eivät uskalla lausua kriittisiä kommentteja äänestäjien menettämisen pelossa ja kansalaiset nurisevat. Maahanmuuttajat itse, ainakin osa heistä, pilaa itse mahdollisuuksiaan käyttämällä törkeästi hyväkseen suomalaisten/viranomaisten sinisilmäisyyttä. Loppujen lopuksi kovin harva taitaa olla tyytyväinen nykymenoon.

Ja lopuksi vastaus itse kysymykseen, en ole tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 10:43

en ole tyytyväinen , meille tänne pikku kaupunkiin asukkaita n..10.000 on tulossa maahanmuuttajien vastaan ottokeskus ... tuonne motellille ... nyt vain kysyn mistä varat ja vastaan lapsilta , vanhuksilta ja meitiltä kuntalaisilta , nostetaan vaan kaikkia mahdollisia ja madottomia veroja ym .. kuluja leikataan vanhuksilta , lapsilta ym muitakin palveluita .. kyllä se sieltä sitten tulee maksuun heitinkin olot viime kädessä... #%&¤# sensuroitua kirjoitusta ....mutta kunnallislehtikin hehkutti, et tulee muutama työpaikka noo-oo positiivistaa .. joo-oo... :(

vielä mietin mitähän niistä kakista tulee seuraamuksia , kun poliisikin täältä kylältä lähti, piipahtaa vaan silloin tällöin.. taitaa tästä lintukodostamme tulla varsinainen villilänsi huh oikke peloitta .....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 11:41

minusta Suomelta ei ole yhetnäistä maahanmuuttopolitiikkaa, vain yksittäisiä päätöksiä ja sääntöjä, joista useimmat ovat poliittisia yms. irrallisia 'hetken ja tilanteen tuotteita joita sitten virkamiesraukat yrittävät toteuttaa,

- selvä linja ja selvät säännöt, sitä Suomi tarvitsisi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:36

En ole rasisti mutta realisti olen.
En ole lukenut tuota artikkelia kokonaan (oli HS:Ssa) mutta sen minkä luin, olen herran kanssa samaa mieltä.
Ihan silmittömästi en halua verovarojani (ja monen muun siinä sivussa) käytettävän maahanmuuttajien hyväksi. Maahanmuuttoa on monenlaista, se on selviö.
Kaikki elämisen perusasiat joudumme maahanmuuttajille heti alussa ksutantamaan. Ja kun syntyy lisää lapsia, tarvitaan isompi asunto jne. Lapsia on sitten helposti 10... jne.
Pääkaupungissa näkee selvästi maahanmuuton negatiiviset puolet vaikka ei itse samalla alueella edes asu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 14:17

Kyllä enemmän olen tyytyväinen kuin tyytymätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:31

yhdyn aika laajalla ja monipuoleisella kokemuksella vähäviisaan mielipiteeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:52

Leimataan rasistiksi jos sanon suoraan mielipiteen, on tosin muuttumassa parempaan suuntaan... Nythän tänne voi tulla lomailemaan sellainen kaveri vuodeksi joka on käännytetty naapuri (EU) maasta.