Puhutko itsekseen, jos jäät kiinni onko se noloa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2009 - 21:23

jotain yksin puuhaillessani saatan höpötellä, eikä nolota, jonkunhan se on työtäkin johdettava

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2009 - 22:01

Enimmäkseen yksinasuja olen onnekseni - toistaiseksi - välttynyt isommilta yksinpuheluilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2009 - 22:02

Mitäs nolottavaa siinä olisi. Enkä voi jäädä kiinni, kun yksin asun. Ja jos jäisin, se menisi kissan piikkiin. Puhunhan sille koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:04

Kyllä puhun. Mutta nyt huolestunut kun rupean jo vastailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:05

täytyy välillä puhua itsekseen kun olen niin yksinäinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:24

Ei nolota näillä vuosilla yhtään vaikka joku kuulisikin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:47

oon ruvennut puhumaan enkkua itsekseni.. ois se aika noloa

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 04.10.2009 - 23:28

Puhun paljon itsekseni, jään usein kiinni ja on se melko noloa. Nykyään alan olla jo tottunut kiinni jäämiseen ja moni kaverini suhtautuu yksinpuhumisiini humoristisesti. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:28

hyvin harvoin puhun itsekseni. eipä nyt sinänsä noloa kun olen ymmärtänyt että niin moni puhuu itsekseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 06:39

Puhun joskus itsekseni.Ei siinä mitään noloa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 06:51

kyllähän höpöttelen , mutta enenmän olen nolona , kun joku biisi jää soimaan nuppiin ja esim, kaupassa hoilotan sitä, kun sen huomaan niin silloin vaihtuu väri nassus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:21

En tietääkseni. Ihmettelen joskus niitä jotka puhuvat...nykyään tosin aika moni puhuu kännykkään, se näyttää yksinpuhumiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 21:18

Höpöttelen alvariinsa itsekseni - ympäristö lienee tottunut tuohon.