Jatka kertomusta (satua)

Tulen töistä iloisin mielin kerrankin ja kuka se tulee minua kotikulmilla vastaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2009 - 22:00

ilman muuta. Menemme kantapaikkaamme ja kukas se siellä onkaan tiskin takana...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2009 - 21:15

vanha kamu, intin ajoilta ja ehdottaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 21:46

Hei, pitkästä aikaa, hauska nähdä sua, lähdetäänks muisteleen menneitä tuonne .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:01

No Marahan se täällä töissä vai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 03:02

Niin on, emäntä pyysi vielä kertomaan, että kyllä täällä Ryyni kieppuu. Ei siis pompi kuten Mara sanoi Ruun tekevän, vaan kieppuu ympäri niin sutjakkaasti, ettei sitä hitaampi edes tajua. Ja kieppuu vain siinä tapauksessa, kun tietää pääsevänsä ulos ja emäntä hitaana vetää vielä saappaita jalkaansa ja pipoa päähänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 06:12

iltaa vietetään hilpeissä tunnelmissa vanhoja muistelen....mara kertoi myöskin menneisyydestään jännittäviä asioita , kuten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 07:27

siitäkin Lapin reissusta jolloin löysi kultaa ja varmuuden vuoksi piilotti sen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:12

No oma koira se vastaan tulevi häntää heilauttaen ja nuolaisten poskeani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:20

ja Rovaniemen markkinoilla riehuttiin ja pelattiin tuppee,lappilainen kaveri hävis pelissä porotokkansa,mutta ei ollut moinoskaan asiasta,peli jatkus vaan...