Pystyisittekö olemaan pienessä huoneessa...

...yksinään kuinka pitkän ajan? Tarkoitan huonetta jossa ei olisi kuin patja lattialla, vettä ainoastaan olisi tarjolla ja ovi lukossa?

Lisätty: 04.10.2009 - 18:51

-Valperille sanoisin etten nyt tarkoittanut mitään eristysselliä. Kysymys oli huoneesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2009 - 18:40

Sitä ei tiedä kokeilematta, ja kun on tullut senverran säädyllisesti elettyä ettei ole eristysselliin joutunut niin ei ole noita kokemuksia.

Vähän aavistusta saa kun katsoo kuinka monta päivää pystyy elämään veneessä, useimmat alkavat haluta pois jo 5 - 6 tunnin jälkeen, viikon kuurin kestän hyvin

Lisätty: 04.10.2009 - 18:59

lisäykseen: jos huone on pieni, ovi lukossa ja tarjolla vain vettä, eipä se eristyssellistä poikkea

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2009 - 18:42

etukäteen ei voi tietää.Luulenpa että ahtaanpaikan kammo nostaa päänsä aika pian. Mutta eipä sitä tiedä jos joskus tuollaiseen joutuu. Kerron sitten jos ja kun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 18:47

monta kertaa on tullut vietettyä yö lukitussa hotellisa,teille vain tiedoksi vietnamilaiset hotellit lukitsevat kaikki asiakka hotelli huoneisiinsa,tulipalon sattuessa sieltä et ulos pääse,tästä syysttä syystä katson vietnamisa ennenkuin hyväksyn huoneen että pystyn murtautumaan sieltä ulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2009 - 18:48

Ei sitä koskaan tiedä milloin tuuppaavat sinne pyöreään huoneeseen. Mutta ei ole tullut vielä harjoiteltua. En ehkä ihan heti saisi ahtaanpaikan tai suljetun tilan kammoa. Tai hyvähän se on näin etukäteen sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 19:27

Eipä kuullosta kovinkaan houkuttelevalta.
En oikeastaan pystyisi kuin pakon edessä.

Miksi ihmeessä semmoiseen huoneeseen menisin? Enpä keksi hyvää syytä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 19:43

Omien rajojen kokeilua?Kyllä viikko menisi ja tupakintuska olisi pahin ongelma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 19:50

sen näkee sitten kun sellaiseen sulkevat, ilmeisesti olen siellä kunnes päästävät pois

(jos et kerran selliä tarkoittanut, olisit vähän kiltimpi sille emännällesi niin päästää välillä uloskin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 20:22

Riippuu tietenkin tilanteesta, jossa sinne joudun. Mikäli kysymyksessä olisi pelkkä koe, niin pitkiäkin aikoja saattasin olla, siis useita päiviä. Huoneen pitäisi olla raikas, siis ilmaa riittävästi, ei liian kuuma eikä liian kylmä. Mutta kyllä olisi tylsää. Vapaaehtoisesti en menisi, mutta jos ihan hirveän paljon maksettaisiin, niin saattaisinhan tuotakin kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2009 - 20:30

Pystyisin olemaan siellä niin kauan kuin nälkä yllättäisi. Pienuus ja ahtaus ei häiritse, mutta nälkä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:08

Putkassa on oltu aikoinaan vaikka kuinka monta kertaa. Pystyinkö no pystyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 22:44

Ei ollut edes huone vaan "siankuljetuslaatikko" missä miljonäärin tyttö vietti 17vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 04.10.2009 - 23:30

Kunhan tietokone on tarjolla niin tottahan toki pystyisin! =)

Toki pystyisin muutenkin, mutten missään tapauksessa ilmaiseksi.
Jos pakotettaisiin niin voisi olla rankkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:31

en varmaan kovinkaan kauaa pystyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:27

En usko että vapaaehtoisesti tuollaista huonetta tarjotaan (kun ei ole sellistä kyse...) ja jos tarjotaan, en ota vastaan,
Tulee mieleen rikollinen toiminta eli kaappaus... en tiedä miten kävisi mutta pakko kait olisi pystyä olemaan jos ei pois pääse.

Aloittajan kuvaus = eristysselli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:24

Tarkoitatko japanilaista matkalaukkuhotellia,joka on vain pitkulainen komero nukkumista varten,en oikein haluais viettää yötäni siellä.Niitä on sitten päällekkäin ja vierekkäin,luukkuja yönviettoon.