Minä nyt kysymyksen muotoon laitan , onko laillista laittaa voron kuvan joka tolppaan jos nyt näiden uusien kameroiden avulla ? ..

saadaan se pihakoristeiden voro kiinni , syötiksi laitoimme vanhan polkupyörän ja helkutan hyvää kuvaa tulee, kesällä kun 2 kertaa minun koristeeni kelpasi. nyt vaan sataa, harmittaa, ja viikko aikaa naapurista joku työkalupakin vei kun taloa rapattiin ja minä vielä sen äijän näin sen pakin kanssa.

Avainsanat: varkaille hivutusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2009 - 00:32

Älä nyt ihan ominpäin laita. Kysäise polliisipojilta mitä ovat mieltä etsintäkuulutuksista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.10.2009 - 00:47

Ota ensin asioista selvää miten saa menetellä, ettei tule takkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 07:24

Kerran tuolla maakunnissa lomakylässä oli polunvarren puissa naamankuvia.
Olivat otettu kopiokoneella A4 kokoon suoraan naamasta.
Sitten tuli naaman omistaja seuraavana päivänä vastaan, kysyin onko vaalit tulossa?
Oli laittanut kuvat että niitä seuraten löytää kapakasta mökilleen yöllä!

Lisätty: 04.10.2009 - 10:14

Kun tiedät kuka on niin sano hälle että tervetuloa tekemään rappaus valmiiksi kun sulla on välineet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 07:57

Onpas siellä ikävä voro. En ehkä uskaltaisi mennä kuvaa esille laittamaan, mutta jos saat salaa otetuksi kuvan itse teossa kiikuta se poliisiasemalle. Tai virittäkää hyvä ansa ja ota toinenkin todistaja, kun sitten piilopaikastanne kyttäätte voroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 09:43

Ei omin päin tuomita ketään, eli ei kenenkään. Rikokset kuuluu virkavallan selvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 19:41

Jumppis: toi sun vastaus oli mainio!

ja sitten kysymykseen: eiköhän meillä Suomessa ole tämä yksilönsuoja niin ankara että en neuvoisi laittamaan ominpäin rosmon kuvaa mihinkään julkisesti näkyville.
Voipi osua pilkka omaan nilkaan.

Hemmetin hyvä idea sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:34

jep, poliiseille ilmoitus.