myrskyääkö muualla Suomessa , täällä Turussa sataa taas yöllä komeasti ja tuulee hyvin, en haluaisi ainakaan merellä nyt olla. ?

päivät aurinko on paistanut ja yöt myrskyää nyt pari vrk.

Avainsanat: syysmyrsky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 14:27

Täällä on tänään tosi hirveä ilma sataa ja on hyvin myrskyinen ilma ulkona.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 23:38

pari tuntia sitten alkoi ravistella lehtiä puista ja roiskia vettä oikein kunnolla täällä Hesan kulmilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 23:39

Täällä Etelä-Savossa vasta sataa, myrskystä ei ole toistaiseksi tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:45

varttitunti sitten Harmajalla : kaakkoistuulta 16 m/s; puuska 21 m/s; vettäkin tulee oikein mukavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 00:40

sama täällä uudessakaupungissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2009 - 00:46

Meillä ei sada eikä tuule. Mutta ehkä aamulla. Odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 07:59

Pohjois-Savossa alkoi aamuyöllä myrsky ja nyt tulee vettä tuulen kanssa ihan topakkaan. Siinä meni hyvin suunniteltu ulkoilupäivä. Täytyy harrastaa sisäurheilua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 10:20

Täällä sadekuuroja ja tuuli riepottelee, mutta onhan nyt sunnuntai ja sununtaina sataa aina:)?
www.youtube.com/watch?v=fSfIPowBv4A

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 12:05

Täällä Pirkanmaalla on myrskynnyt ja satanut yöllä, en ole herännyt siihen, mutta näin minulle kerrottiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:34

sadellut on nyt viikonlopun aikana ihan kiitettävästi. tuuli on ollut myös kovaa.