Mikä karkoittaa yöunet, kahvi, suru vai mikä?

Jokin järkytys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 23:42

Rahahuolet ja lapsen itku.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 22:54

Kahvi ainakin minulta. En voi iltaisin juoda kahvia lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 22:59

Samoin kuin kissanaisellakin, kahvi on vihonviimeisin unen tappaja. Kyllä jos jotkin asiat painavat mieltä, ei silloinkaan oikein meinaa uni tulla kun pohdiskelee asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:10

Minulla kipu , huoli lapsistani ja kultamuruista , lapsenlapsista joita nytkin on 2 kpl kuumeessa ja itkuisia sekä mieheni jaksaminen nämä viime vuodet työelämässä , ja että he kestäisivät minua latvalahoa naista vielä edelleenkin, joka aina tahtomattaan puuttuu heidän elämäänsä. Tietävät että en murehtimatta voi koskaan olla ja yhtäkään yötä olla ilman kunnon yöunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:19

Iltakaffet on saatava,muuten ei uni tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:32

aamun sarastus karkoittaa minulta yöunet, ei juuri muu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 07:32

Eräillä näkyy olevan NAPSU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 08:08

Kahvi, täysikuu ja huolet sekä murheet silloin kun niitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 10:42

Tee, kahvi, ylensyönnistä seuraava närästys, naapurin kuorsaaminen, koira, huolet. stressi, liika häärääminen ennen nukkumista, matkakuume, tekemättömät työt, täysikuu, nälkä jne. listä on loputon. Mutta nykyisin päästyäni eroon työelämän paineista en kärsi unettomuudesta. Joskus kun en saa unta, käyn syömässä jotain ja juon maitoa, niin sitten nukun taas ihan normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 19:36

Kahvi, stressi, suru, kipu ja paras unettomuuden syy kaikista eli rakastuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:34

suru minulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:17

Yksi on eli kahvi. Juon kahvia vain aamulla ja joskus työpaikalla keskipäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:37

Itselläni energiajuoma, jos sellaisen erehtyy juomaan klo 22 jälkeen niin ei varmasti nuku ennen klo 06 aamulla.