Syötkö mielestäsi terveellisesti?

Parhaan taitoni mukaan yritän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 22:37

Syön tosi terveellisesti. Sain muutama vuosi sitten ohjeet, ja laihduin sen myötä 18 kg. Eikä ole paino tullut takaisin, kun noudatan sitä valiota edelleen. Olen terve ja aktiivinen, vaikka pirun vanha.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 22:57

Luultavasti kun kaikki veriarvot ovat hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:01

sillon ku en herkuttele :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:03

Minä valmistan aina ruoat, ja terveellisesti , aina on hedelmiä ja kaikkea tarjolla , mutta kun tulisi syötyä, paljon joudun kantamaan kompostiin kun se väärä ravinto maistuu hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:22

Makkaraa menee paljon,mutta vastapainoksi syön runsaasti hapankaalia,valkosipulia yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:33

vähän kaikkea ja kaiken aikaa, osoittautunut aika terveelliseksi ruokavalioksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:42

No en syö terveellisesti.Eineksiä ym. puolivalmista noin joka toinen päivä.Tosin syön kyllä salaattia ja muuta terveellistä töissä päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2009 - 01:10

tietenkin syön terveellisesti, mitäs järkeä olisi syödä epäterveellisesti? mites se vanha viisaus menikään: tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 04.10.2009 - 01:22

Satun vastauksen kanssa samoilla linjoilla. =)

En mielestäni syö terveellisesti vaikka yritänkin kovasti.
Olen hieman alipainoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 07:39

Syön yleensä terveellisesti.Joskus annan luvan itselleni käydä grillillä mässäilemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 10:14

en syö vielä ns terveelliseti, mutta yritys ja opettelu hyvä yhdeksän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 19:32

Juu - ainakin yritän mitä nyt välillä lipsuu joka sekin on varmaan ihan "terveellistä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 20:43

Kyllä melkein aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:34

pääsääntöisesti kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:29

Kyllä minä pyrin syömään joka päivä terveellisesti.joskus voi olla pieniä poikkeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:36

No kaikki on suhteellista mutta ranskanperunoita ja muita rasvaruokia äärimmäisen harvoin. Hedelmiä ja kasviksia on kotona joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:54

Enpä usko, vaikka yritänkin. ^^