Käytkö laulamassa karaokea??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 17:56

Olohuone toimii karaokenäyttämönä harvase päivä. Kynnys on vielä liian korkea että uskaltaisin mennä yleisille paikoille laulamaan.

Kysyjän kommentti

Hyvä Ida..pitäisi saada sinun napsukaverita koolle kuulemaan kunnon karaokea..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 21:50

No, en. Laulan vaan joskus yksikseni. Se on sit sitä melan kolinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 22:10

Karaokesssa käyminen ei oo mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 23:27

en ole käynnyt eikä pelkoakaan että menisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 23:39

ei vitosen äänellä viitsi lähteä kiusaamaan maksavia asiakkaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 00:50

eeen,, en osaa laulaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 08:03

En käy, mutta kotona laulamme, kun tuli nuo laitteet hankittua. Sanat menee aina hyvin, mutta sen nuotissa pysymisen kanssa on vähän vaikeaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 09:55

Herran pieksut sentään, en missään tapauksessa mene sinne itseäni nolaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 21:54

Tyttärelle lähes joka ilta mutta tuota perinteistä en ole mörissyt koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 23:43

Kävin aikaisemmin suht säännöllisesti, koska oli tuttuja karaokejuontajina. Pariin vuoteen nyt olen lopettanut senkin, ei tule lähdettyä, kun harvemmin näen ystäviäni nyt opiskelun aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:41

hyvin harvoin ja jos menen niin trarpeeksi tumussa