Onko suomessa kukaan kuollut viellä sikainfulenssaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 20:38

Hyvä kysymys johon myös odotan innolla vastausta!!!

Meillä 14 v tyttö potee ko. tautia parhaillaan ei ole testattu mutta oireet on niin ankarat että antoivat diagnoosiksi "epävirallisesti" possulenssun.
Enpä toivo totisesti kenenkään kohdalle samaa - hurja tauti tuntuu olevan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 20:40

Ei tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:49

Ei kait onneksi yksikään ihminen ole vielä siihen Suomessa kuollut, vaikka tartuntoja onkin ollut ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:54

Kova tuntuu tauti olevan..mutta onneksi ei ole vienyt ihmishenkiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:02

En ole kuullut,et kukaan suomessa siihen ois kuollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:03

mun mielestä oli jossain päin suomee yks sairastunu mut ei kuollu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:31

Ei sikaflunssaan mutta "tavalliseen"infulenssaan kuolee kymmeniä ihmisiä suomessa vuosittain.Veljeni kuoli aikanaan tavalliseen lenssuun kun oli ollut pitkään sairaalassa ja vastustuskyky heikentynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 22:39

Ei tietääkseni kukaan ole kuollut, mutta sairastuneita on jo ollut vähän siellä sun täällä (virallisia tapauksia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 02:32

Ei virallisia ilmoituksia ole näkynyt ja kuka tietää aina sataprosenttisesti, että se on varmasti sika-, lintu-, vai tavallinen influenssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 05:06

On tuhansia, Espanjantaudin aikaan n.100v sitten.
Olen ymmärtänyt että on sama virus kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:12

ei ole ainakana missään puhutta että olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 14:30

En ole kuullut, että olisi. Hini on luokiteltu tavalliseksi influenssaksi, jota ei enää tilastoida. Vaikeimmat tapaukset vaativat sairaalahoitoakin, mutta eivät läheskään kaikki. Kotihoito riittää useimmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:03

En ole kuullut kenenkään kuolleen siihen vielä. ja kuinka paljon sitä sitten on yleensä ollut.