Kannattaakohan "virtsavirkailijan" palkkaminen?

www.aamulehti.fi/teema/matka...jat/157459
Minä ainakin tyhjennän joka tapauksessa aina ennen lentoa.
Koneissa on nykyään aina joku myynti/tarjoilukärry käytävällä, eikä vessaan aina pääse.
Vaikka pääsisikin, ei se ole kovin mukava paikka hoitaa asiaansa. Minun kohdallani aivan turha virkailija.
Kannattaisi mieluummin kehottaa jättämään puolet pakatuista vaatteista kotiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 20:36

Että sitten aikuisia ohjailla WC -käynneille. Johan se lystin lykkäs. Kaikki, jotka ovat joskus lentäneet, tietävät , ettei koneen Wc ole mikään luxuspaikka, jonne vartavasiten pitäisi haluta. Ja, siis yleensäpä ajattelevat ihmiset mielestäni käyvät jo lähtiessään terminaalissa WC.ssä käskemättä. Näin olen tutkinut asian olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 15:24

useimmilla on kuitenkin niitä turhia kiloja enemmän ja ihan muualla kuin rakossaan, seuraavaksi sitten olisi varmaan lentoa edeltävät pakolliset paastot, hiusten ja kynsien leikkaus jne.

jos meinaa ihmisiä kuljettaa, parasta lähteä siitä että ne tulee karvoineen, rakkoineen päivineen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 16:29

No on elämä pienestä kiinni noilla jaappanilaisilla. Olen oppinut tyhjentämään rakkoni ilmaan mitään erikoiskehoitusta ennen lentoani terminaalin käymälään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 16:44

Jokainen joka on kerrankin lentänyt pidemmän matkan tietää sen, että rakko on viisainta tyhjentää ennen lennolle lähtöä. Koneessa on aina jonot vessaan. Ja kun jättää juomiset ottamatta (oluet varsinkin) niin ei tarvitse rasittaa lentokonetta liika painolla. Japanissa ollaan taas niin fiksuja että. Huomaavat ehkä jossain vaiheessa muitakin keinoja olevan koneen liikapaino-ongelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:44

Mikä ihme on "virtsavirkailija"???
Nyt on kyllä mennyt totaalisesti jotakin ohitse - mutta kun täällä pitää vastata jotain eikä kysyä niin kuullostaa niin epämääräiseltä että vastaan ettei kannata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:46

Olisishan se tuollaisen viran haltijana kiva vastata "mikä olet ammatiltasi" -kysymykseen. Vaan aika omituiselta tuommoinen tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:52

Vaikka käisin pissalla terminaalin vessassa,niin jännittäjänä joutuisin käymään vessassa myös koneessa ja monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 23:09

Kyllä käyn terminaalin vessassa ennen lentoa..mutta kyllä kerran ennen laskua on käytävä itsensä tyhjentämässä...ja pidemillä lennoilla useammin..olutta en juo lennoilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 23:46

Tahtos nähä sen virts ... virkailijan, joka yrittää estää Minua, Ramsesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 03:00

Papiti! Kuka sanoi, että sen pitää olla virkailija. Asian voi hoitaa näinkin. Jokaisen lennon lähtöselvitykseen vain tällaiset paikalle. Amsterdamissa homma hanskassa.
www.madridman.com/blog-madri...terdam.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 12:37

virtsavirkailijan Kaikkea sitä kuulee huh huh

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:24

huhhuh, jo on pihiä touhua.