Minä taas kysyn lastenlapsiin liittyvää , minulla 10v on tyttö ja äitinsä oli ostanut tyynyllä täytetyt kolmio laput nännien ..

paikalle ja likka vielä kehui suihkuun mennessään että nää on hienot, minä pesen hiukset ja avitan kaikessa ja äitinsä mielestä on hienoa että tytär saa näyttävyyttä 10v, minä olen sitä mieltä että lapsen pitää olla lapsi mahdollisimman pitkään. minusta on rikos myydä lapsille " rintaliivejä "

Avainsanat: lasten rinnankohotus liiveillÄ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 09:13

Olen kanssasi samaa mieltä,miksi tehdä lapsista aikuisia liian varhain.Kyllä tämäkin tyttönen ehtii vielä pitämään rintaliivejä,kun rinnat ensin kasvavat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 09:15

Lapsien pitää antaa olla lapsia mahdollisimman pitkään. 10-vuotias ei vielä aikuisten kotkotuksia tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 10:21

Olen samaa mieltä edellisten kanssa. Ihan kamalaa se on, kun äidit tekevät lapsistaan pikkupimuja ja pukevat heidät provosoivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 10:46

Lapsuus on niin lyhyt, ettei siitä kannattaisi kiirehtiä seuraavaan vaiheeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 10:58

En ostaisi tuollaisia omalle (jos olisi tyttö) saatika sukulaislapsillekaan. Lasten pitää saada olla lapsia (vaikka he eivät itse sitä haluaisi).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:01

mulle tulee vähän säälivä olo kun näen aikuisiksi naamioituneita lapsia, voihan se olla leikkiäkin mutta kuitenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:45

no jopas on äidillä kiire saada lapsesta ison näköinen..mietin vaan miksi..ihmeessä hän ei vois näyttää pikku tytöltä, kun kerran sellainen hän vielä on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:04

Meidä tyttö 11 vuotias käyttää sellaisia toppeja ei mitään tavallisia rintaliivejä,koska minä olen sen itse kieltänyt. vaikka hänen luokka kavereilla koulussa niitä kuulemma on topattuja rintaliivejä.Minä itse sain ekat rintaliivit aikoinaan 13 vuotiaaana. Mutta en tiedä olisko ollut vältämätöntä kun en niitä silloin itse vielä vaatinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:41

Ei oikein fiksua äidiltään. Miksi tehdä lapsesta aikuisempi kuin on. Eikä lapsi ole mikään näyttelykappale vaan ihan oikea kasvava ihmisalku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:09

Joo kuullostaa kummalta.
Lapsuus on muutenkin lyhyt aika mihin kummaan sitä on vanhemmilla kiire?
Oli toppakolmiot taikka ei älyllisesti ja fyysisesti 10v on 10v : eli lapsi.
- ei sitä kasvua minkään valtakunnan toppauksilla kiirehtimään saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:34

jep, kyllä lapsen pitäiosi saada olla lapsi mahdollisimman pitkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:42

Omituisia vanhempia, täytyy sanoa.