Kun vaihdatte petivaatteet...laitatteko saman tien pesukoneeseen peseytymään.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 01:18

Pyykkikoriin lentävät ja pesen sitten yösähköllä samalla useimpia koneellisia kerrallaan klo. 22.00 jälkeen. Nytkin yksi pyykkikoneellinen menossa parasta aikaa. Astiat pesen myös koneella öisin. Olen tehokaimmillani näin öisin......yökyöpeli.

Kysyjän kommentti

Olet taludellinen...kun käytät öy sähköä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 00:28

Pyykkikoriin ne yleensä ensin heivaan ja pesen sitten kun on varmasti aikaa. On niin pitkä ohjelma, ettei aina voi heti laittaa niitä koneeseen muiden menojen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 00:53

niin se meillä käy, usein vielä samana iltana takaisin sänkyyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 06:19

Kyllä minä ne heti pesen, pyykkilaatikko tulee niistä täyteen, ja minua vähän ärsyttää jos se on täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 07:04

Yleensä heti tulee liinavaatteet pestyä. Netistä vielä valkkaan sääennusteen mukaan päiviä, jolloin saisi viedä ulos kuivamaan. Ei siis perinteistä vaihtopäivää kesällä ja etenkään syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:21

Koneeseen menevät.
Siinä ajassa, kun vaihdan lakanat, on kertynyt muuta pyykkiä kori täyteen, pyyhkeitä jne.
Ärsyttävintä pyykkäämisessä on se, että on jokin värikäs vaate, jota ei voi panna muun pyykin sekaan. Violettia pyykkiä on vaikea saada kertymään täyttä koneellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:11

melkein

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2009 - 09:50

Milloin pesen, milloin en ihan heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 10:50

kyllä vaan, mitä pikimmiten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:03

Kesäaikaan ulkokuivatuksen ansiosta samantien koneeseen,kuivamaan ja petiin,mutta nyt pitää sumplia pesun kanssa,kun huonot tai pienet kuivatustilat.Koriin menevät odottelemaan parempia aikoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:10

Riippuu päivästä
jos on kesä ne lähtee ulos heti kuivumaan
talvellä odottaa viikonloppua
kun on edullista pestä
sunnuntaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:39

laitan koneeseen heti. meillä harvoin pyykkikori on täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:13

yleensä suoraan koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:09

Laitan suoraan koneeseen,se on minun tapani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:25

Joo kyllä useesti teen niin et laitan heti koneeseen pesuun 60 asteeseen et peseytyy kunnolla. Minullkin tämä on ollut tapana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:56

En toimi systemaattisesti missään asiassa. Siis vaihtelee, joskus pesen heti joskus taas en. Meillä on peini imeytyskaivo tuossa penkassa ennen rantaa (hui!), joten täyteen ei sitä voi jätevedestä päästää, muuten menee järveen ! Pesen silloin tällöin koneellisen pyykkiä, yleensä keräilen niitä, ja sitten yhdistelen samanlaisia koneelliseen. Taikka sitten en. Kyllä ne odottavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:14

samantien pesukoneeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 07:24

"Repäsen"sängystä ja kiikutan pesutupaan.