Tuleeko ikävä Eva Polttilaa?

Tänään oli sitten hänen viimeinen uutislähetyksensä.

Avainsanat: eva polttila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:06

Voipi kysyä tuleeko Eva Polttilalla ikävä kameroita/kansaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:02

Ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:05

ikävöin kaikkia poislähteviä naisia, Eevaakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:06

Eeei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 21:10

Ei tule, kun en tunne häntä muuten kuin ruudun takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:11

Ei vielä kun justiin näin tv:ssa ja eiköhän tuo lehtien palstoilla silloin tällöin näkyile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:18

Ikävästä en tiedä, mutta varsin selkeäsanainen pitkän linjan uutistenlukija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:22

siinä on NAINEN ihan isolla N ..llä ... joten tulee ikävä... aivan ihana persoona ...olen tykännyt hänestä.. toosii paljon ja hänen äänestään... on niin ollut tuttu ääni ...snif ikävöin jo :(... mutta ihania eläke päiviä EEVALLE ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:34

Kyllä varmasti tulee häntä ikävä,ikävöin myös Arvi Lindiä.Olivat uskottavia uutisankkureita ja Arvi on Lappeenrannan poika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:40

Voi vitsi,mun oli tarkoitus katsoa uutislähetys(uusintaa tulee,tiedän)mutta tulin alkamisen jälkeen pimeydestä kotiin.Asiallinen ja miellyttävä uutistenlukija-ja ankkuri,oli vaalit tai katastrofit,ansaitsee vapaat vuotensa totisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:11

Olen iloinen hänen pääsystään eläkkeelle, varmaankin pääsi terveenä pois työelämästä, mikä ei tänä päivänä ole itsestäänselvyys. Onnea vaan eläkepäiville !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:02

Ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:00

Ei varsinaisesti mutta toki hän on karismaattinen henkilö. En katsonut pääuutisia eilen, en muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:59

Ei varmaan ikävä tule. Mutta hyvä hän on ollut tehtävässään. Tosiaan selvä ja hyvä ääni sekä myöskin mukava kuuluttaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:10

eipä tule

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 13:17

En tiedä ikävästä, mutta hän oli mieleiseni selväsanainen uutistenlukija.