Onko kirjahyllyssäsi tietosanakirjoja ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 17:14

On Ja koskaan en ole niitä avannut.Joskus ostin näön vuosi kun se on KIRJAhylly.Lahjoittaisin pois pölyä keräämästä mutta ei niitä kai kukaan huoli tänä päivänä?

Kysyjän kommentti

Minä lahjoitin Otavan suuren encyklopedian palvelutaloon. Siellä sitä ehkä joskus saatetaan tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 17:02

kaksi sarjaa perintökirjoja ja muutamia erikoisalojen tietokirjoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 17:21

Kodin Suuri Tietosanakirja (3-osainen) ja 1-osainen Nykysuomen Sanakirja. Jos muita on, niin eivät nyt ainakaan osu silmiini tuolta hyllystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 17:28

Kodin tietokirjasarja 6-os. ja lääkärikirjasarja samoin 6-osainen, ei taida enää nykyaikana olla mitenkään ajantasolla. Netissä on nimmittäin esim. lääkärikirjastoja vaikka kuinka paljon.
Taitaa kirjat jäädä historiaan joutaisi vintille tulevia sukupolvia varten. Jospa niitä joskus lapsen lapset katselevat ihmeissään että tälläistäkin aikaa on eletty joskus.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 18:32

ei ole kirjahyllyä eikä tietosanakirjoja. minulla on ainoastaan internetti jonka avulla saan tuoretta tietoa käsiini jos tarvitsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:02

Jos suomenkielen sanakirjat lasketaan, niin silloin löytyypi 5-osainen sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:05

Ei enää. Sanakirjoja kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:20

on neliosainen gummeruksen uusi tietosanakirja. olen ajatellut kaivertaa sisälle kolon ja piilottaa sinne vaikka mitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:26

Kellariin on joutunut vanha 10-osainen Facta. Mutta se ei tarkoita, etteikö sitä joskus käytettäisikin. Ja pois en raaski heittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:41

Ei ole, vnhemmillani kyllä useampi vanha sarja. Pärjään läpprillä mainiosti.Tiede on kehittynyt niin paljon että vanhoisa kirjoissa ei ole välttämättä sitä viimeisintä tietoa.Toki netissäkin on paljon suodatettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:23

Urheilun Pikkujättiläinen ja tavallinen Pikkujättiläinen, tosin aika vanhoja molemmat.
Kuta, kussa, kulloin vai olisko Mitä, Missä, Milloin, mutta ehän ne ole sanakirjoja.

Netistä löytyy nopeammin kaikki tieto kun osaa olla kriittinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:06

kyllä niitä yksi sarja on.lapsille hyvää tietoa kun koulun käynnissä tarvitsevat vaikka tietoa kyllä nykyään jo löytyy myös netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:13

on, muutama hassu