Syötkö usein rusina-pähkinä-sekoituksia ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 19:17

liian usein.sekoittelen itse erilaisia pähkinöitä ja rusinoita jotka on sitten pakko syödä yhteen menoon

Kysyjän kommentti

Pähkinät ovat hyviä ja terveellisiä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 17:01

ennen söin aina jouluna, viimevuodet ollaan oltu joulut muilla mailla ja tuokin tapa on jäänyt unholaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 17:03

En usein, mutta mulle tullut (jo vuosikausii, kotoo kait) sellanen jouluperinne, et jouluaikaan ostan maapähkinöitä ja rusinoita ja sekotan ne kulhoon ja siitä sitten napsitaan ite kukin, eipähän tartte sit muit karkkei:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 17:13

En kumpiakaan erikseen enkä yhdessä. Lapsena niitä mutusteltiin joulun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:03

Hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:07

Ennen vanhaan se oli joulunajan odotetuimpia herkkuja. Nykyisin ei tule syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:48

Eipä ole tullut usein syötyä, mutta aamupalaksi mysli ja mehukeitto.Monipuolinen ja kuitupitoinen aamun energiapommi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:57

en.. amerikassa söin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:10

En tai mysliä,joskus menee,mieluummin kuitenkin siemeniä(auringonkukkaa,kurpitsaa ja pellavansiemenrouhetta),ai kysymys olikin ns.joulusekoituksesta,en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:47

Vain joulun aikaan, vähäisessä määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:07

Tosi harvoin kyllä syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:09

Hyvin hyvin harvoin