Kyllä elämä on ihmeellistä ?

Meille minä 17v / siskoni 27v jäi äitini kuoltua omakotitalo ja 2000m2 kauppapuutarha ja 5 asunto-osaketta jyväskylän kaupungissa. Siskoni otti omansa siis puolet Silloinen tyttöystäväni 3 vuotta tuleva vaimoni ei ollut multasormi. Tyttöni ollessa 4v erosimme, he veivät puolet pesästä. Minä luovutin lopullisesti, join loput mitä jäi. Olin riippuvainen alkoholista ja perse auki. Jostain sitä oli saatava ja hinta oli 1 v 8 kk vankeutta ( ei väkivalta tuomio ). Tutustuin uskovaiseen tyttöön, menimme naimisiin 6 vuotta ja siitä tyttö nyt 17v . Nyt olemme seurustelleet / asuneet sosiaalityön tekijäni kanssa 14 vuotta. Elämämme on kaikin puolin järjestyksessä sairauksia saisi olla vähemmän ja lapsiemme kyläilyjä enemmän. Kyllä elämä on ihmeellistä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 17:38

-Toisaalta eihän elämän tarkoituskaan ole ihmiselle tehty että aina oli kaikki hyvin, täytyy olla alamäkiäkin sieltä sitten on hyvä ponnistaa ylöspäin. Varmaan jokaisen kohdalle joskus sattuu jonkinlainen tapaus. Ihmettelen jos olisi ainiaan aivan kuin pilvissä.

Lähteet:
Oma tieto

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 16:56

Monesti juuri miehille avioero tuntuu olevan rankka kokemus. Siitä tuntuu olevan vaikea toipua, joten et ole ainoa, joka on 'heittänyt pyyhkeen kehään'. Hienoa, että olet löytänyt elämällesi uuden suunnan, vaikkakin vaikeuksien kautta sitä saat nyt jatkaa. Elämä on aina elämisen arvoista, oli se millaista tahansa. Tärkeätä on saada, mutta vielä tärkeämpää on voida antaa jotain toisille. Siihen pystyy halutessaan jokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:58

Tarinoita löytyy meiltä varmaan jokaiselta ja omiamme nuo ovat. Joka päivä sitä jaksan minäkin ihmetellä mitä elämä tuo tullessaan, iloja ja suruja. Usein tulee mieleen sanonta, että jokaiselle annetaan vain sen verran kuin jaksaa kantaa. Sen turvin ajattelen minäkin, että olen vahva vaikkei siltä joka päivä tunnukaan. Jaksamisia kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:09

Helpolla et ole elämässäsi päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 20:14

Maailma on täynnä uskomattomia tarinoita ja tuo on yksi niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:30

Niin, kyllä elämä on ihmeellistä !! Suruja ja murheitahan sanotaan annettavan sen verran kuin niitä kukanenkin jaksaa kantaa. Kuitenkin onneksi myös elämässä on paljon ilon aiheita ja onnea, jotta taas surukin tuntuu helpommalta kantaa, kun vaan uskoa parempaan riittää.