Onko teilläkin ihanan kuulas syksyinen sää?

aamupäivällä satoi ja päivällä jo paistoi aurinko,nyt jo hämärtää,on oikein syksyn tuntu.

Avainsanat: kuulas sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 19:19

Nyt tulee vettä ales,niinkuin raumalainen sanois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 19:11

Täällä on kuulakas ja lämmin ilma ollut, lehdet jotka tuuli vei naapuriin ovat edelleen siellä, heh .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:20

oikein lämmin ja ihana ilma, katselin vain , et miten nuo ihmiset pukueutuu, kun osalla on jopa karvakaulukselliset toppatakit pakkassaappaineen, kuin sortseissa ja hihattomassa t-paidassa kulkioita , mutta lämpö mittari oli 17+...itsellä oli ohut takki ja t-paita ja pitkikset ,silti oli enenmän hiki , kuin vilu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:27

Kaunis ilma ollut koko päivän, ei satanut, aamusella vielä yritti tuulla, tähänkin aikaan illasta vielä 12 astetta lämmintä, ilta tosin pimentynyt, mut en viel vois sanoo, et meilläpäin ois kuulas syksyilta, ne toki viel edessä:)

Lisätty: 28.09.2009 - 20:04

Heh... just kun pääsin 'kehumast', niin nyt klo 20.03 alko sataan kaatamalla... mitäs se yläkerran herra oikein miettii, kun meikäläist 'rankasee'...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:34

Kuulakas ja viileä oli tänään päivä, pipoa olisi jo tarvinnut, kädet pidin taskussa. Kyllä nyt tulee syksy ja ihan kohta on talvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:34

Aamulla ja aamupäivällä satoi, iltapäivällä paistoi aurinko. Ihana syyssää! Nyt tuntuu viilenevän aika kivasti. Pimeääkin. Virittelin ulos lyhtyyn kynttilän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:40

Meillä täällä Hgin seudulla oli sininen,kirkas taivas ja aurinko paistoi ja lämmitti +13verran(lämmitti?!)mutta kuulasta ja kuivaa,mikä sen parempi syyspäivänä.Tosiaan,kynttilöitä virittelemään,kohta on pimeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:48

Täällä meni iltapäivällä pari rajua kuuroa ohitse, tuuli kovaa ja satoi vettä. Arska paisteli sen jälkeen ja ei nytkään ole hassumpi sää. on vaan kiirus pakata taas laukku ja aamulla suunnata kävelemään jäkäläkankaille sinne Rokualle. Tuli sellanen nopea reissuun lähtö ja sopii samalla hyvin loman lopettajaisiksi.

Lisätty: 28.09.2009 - 19:56

Kuu näkyy kumottavan...mut ei täs jouvva nyt fiilistelemään. Huomen illalla sitten pällistellään uusissa maisemissa, kossut ja karpalot pitää muistaa ottaa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:53

Päivä oli iltaan noin 17 kun alkoi taas myrskytä ja vettä satoi kaatamalla, nyt tuntuu taas vähän hellittävän.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 21:34

Ei oikein kuulas ollut. Vettä satoi ja kova tuuli kuljetti lehtiä puista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:33

no koko päivän oli mitä hienoin syyskeli, käväsin tossa oopperassa ja sinä aikana oli näköjään roiskassu vettäkin, nyt taas upea syyskuun kuutamo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 23:32

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:49

kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:05

Eilen oli jonkun aikaa hyvä syksyinen ilma sit tuli ukon ilma tänne Jämsänkoskelle.Sit lähdettiin Jyväskylässä käymään matkalla sinne satoi räntää oli aivan hirveä ilma.Pois tullessa oli myös kuhean sateista ja kylmää sekä tuulista.