Onkohan Ida käynyt tuulettamassa itseään...

...kun hameenhelmat ovat nouseet kuin Marilynillä. (ps. tämä on huumoria, ei pidä loukkaantua).

Lisätty: 27.09.2009 - 19:06

-Idan profiilissa on jotain särmää silmänruokaa.

Lisätty: 27.09.2009 - 19:23

-Missähän tosinapsumiehet piileksii nyt.
-Mie jo aattelin että Idan hameenhelmat ovat repineet vieraat koirat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 19:08

No hyvä on. Kerron totuuden. Tuo mekko on mummovainaaltani perintönä saatu hänen rippikolttunsa. Siinä on parit koin syömät ja sen takia pitelen noita helmoja noin ettei ne näkyisi.
Mutta olisin kyllä ihan utelias mitä muut arvelevat koltustani. Selittäisin ihan mielelläni jonkun muun version, ei tarvitsisi paljastaa mekon alkuperää eikä kuntoa.

Lisätty: 27.09.2009 - 19:09

Oi kiitos, vallanhan minä punastun...

Lisätty: 27.09.2009 - 20:07

Ai sinua Valperi ronttia. Sinäkös se olitkin joka siskolikkaa narrasi. Niin katsos tuo mekko kulkee perintönä likalta likalle. Seuraavaksi sen saa tämän nuorin Ida.

Lisätty: 27.09.2009 - 20:11

Oletko valperi ihan varma siitä että olisi ollut siskolikkani. On niin minun näköinen se flikka siinä kuvassa.

Lisätty: 27.09.2009 - 22:31

Pihkuran Onttopohjaoy, että menitkin sen sanomaan, nyt kaikki huomaavat sen jos katsovat oikein tarkaan tuota kuvaani.

Lisätty: 27.09.2009 - 22:33

Hurjatta - jos saat rahat kasaan, niin älkää nyt herran jestas sentään ostako vihreää kangasta!

Kysyjän kommentti

Sinähän olet varsinainen saniekkä, Bravo!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 19:02

niin ida .. kerro nyt omin sanoin kakki , mitään siitä jättämäti pois... :) oottelee uteliaana :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:38

Vallan punastuu,hän...ei mitään aihetta,pidät helmoja niin viehkosti aloillaan,jotta somat sääret näkyvät tosi viehkosti.Kyl miumaumukko on oikeassa,kuvassa tiettyä Marilyn fiilinkiä,vaikka sulla näkyis olevan tiukka nuttura,mutta viattoman viehkeä asento paikkaa hiuksien siveellisyyden ;-)

Lisätty: 27.09.2009 - 19:58

Voi kui söpö pari Valperin kuvassa,mulla on jokusen vuosi myöhemmin kuvattu
samannäköinen pari Mustikkamaalta,nojailemassa toisiinsa,kumpi on kumpi?

Lisätty: 27.09.2009 - 20:03

IIHANIA Rooman kuvia,Rooma vapaa kaupunki!!!!!

Lisätty: 27.09.2009 - 23:23

Ida!Mitäs vikaa vihreässä on,sehän on niin freessi ja rauhoittava,leikkaussalitkin on vihreitä tai ne vaatteet siellä,kertovat isot pojat.Kolehti pystyyn ja Idalle uusi vihreä kolttu,ettei tarvi reikäsessä kuljeskella pitkin maita ja mantuja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:48

totta puhuu Ida,
perintömekossa poseeraa,
minä sitä taisin aikoinaan vähän repiä,
oliskohan silloin ollut Idan isolla siskolla päällä

rajavartija.blogspot.com/200...-1944.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:06

Jospa helmat ovat palaneet kuumista katseista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:15

Taisi Idalla olla toi ihana repaleinen mekko päällä..kun kävi meillä..aika seksikäs..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:07

Olen ihan varma, että Idalla ei ole pikku-housuja mekkonsa alla. Ida, onko päätelmäni totta?
M. A. Numminen: Olen nähnyt Helga-neidin suihkussa...ja häneltä näkyy melkein.....aah....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:11

Idan mekko on valmistettu kutistuvasta kankaasta, ja sitten se on pesty valkopesuohjelmalla surullisenkuuluisin tuloksin. Kerätäänpä kolehti, ja hankitaan Idalle kangasta vähän lisää, niin pääsee pitelemästä tuota hamettaan ja kädet vapautuvat vaikkapa napsuiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:42

niinhän se on vanha totuus, "mitä lyhyempi mekko, sen enemmän siitä juttua riittää"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:52

Ei idan mekossa ole mitään vikaa. Nätti on mekko vihreä päällä ja helmat sa olla juuri tuollaiset.Vaikka ujostuttaa idaa silti vähän kun suu supussa katselee ympärilleen et näkeekö kukaan kun mulla on näin ihmeen hieno mekko päällä. Toiset vaan kateellisena katsoo kuinka nätti mekko idalla on päällä. Ei sen mikään kaapu tarvi ollakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:38

Hiih, hauskahan se profiilikuva tosiaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:43

Tuuletusta pitää välillä olla !! Ihana viheriä mekko ja niin ujo Ida !!