Mitenkä nyt suu pistetään Risto ja Jormat?

Äijä tarvitsi monta nostajaa punnituksessa.
Mistä on kysymys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 17:44

Oisko se siitä lähes 400-kiloisesta kurpitsasta kyse. siitähän tekis muutaman purkin vaikka pikkelssiä.

Kysyjän kommentti

Äijä pesi muut ristot ennätys kupitsa kisassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 17:43

Tarkoitatko näitä paini kilpailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:07

kurpitsasta josta tehdään kärryt hevoiselle, jot tuhkimo pääsee tanssiaisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:18

eipä ole tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:24

Kurpitsathan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:40

kurpitsojahan noi, tänä vuonna pukkaa kuulemma sellaisen kokoisia että puolet niistä on yhden miehen nostamattomissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:13

Meidän kurpitsoista ei tullut edes Lilliä, sillä kaikki kuolivat heti kukinnan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 23:02

Neuvostoliitossa kolme miestä joutui vankilaan ja laitettiin samaan selliin. Yksi ehdotti, että kun tässä nyt yhdessä asutaan, niin kerrotaan heti alkuun, miksi kukin on tuomittu. "Itse olen täällä siksi, että myöhästyin joka aamu töistä viisi minuuttia. Sain poliittisestavakoilusta seitsemän vuotta."
"Minä taas tulin joka aamu viisi minuuttia liian aikaisin töihin. Minut tuomittiin seitsemäksi vuodeksi teollisuusvakoilusta," kertoi toinen.
Ja kolmas sanoi: "Minä tulin joka aamu minuutilleen oikeaan aikaan töihin. Lopulta huomattiin, että minulla on lännestä salakuljetettu kurpitsa ja sain seitsemän vuotta..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:59

En tiedä tästä asiasta sanoa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:37

Pistetään siihen suuhun ruokaa.